selamlar,
Sorum şöyle hocam,
Bu erisi nasıl daha çabuk level atlatabiliriz.?
selamlar,
Sorum şöyle hocam,
Bu erisi nasıl daha çabuk level atlatabiliriz.?
13 bile mutlu ediyor değil mi insanı ? 250 GB kotalı 16 Mbit net olmalı artık. 😉
Tavsiye yazayım hocam,
Last of us (kalsik olarak :))
Uncherted Serisi
Ace combat horizon
Hawx serisi
ilk aklıma gelenler bunlar 😉
Üstad burası tartışma çıkarılası bir ortam degil. bence kaldırın tartışmasız bir ortam iyidir. TS başka DH başka 😉 Komik olmuş ama 🙂
Anliyorum. Teşekkürler cevap için. Keyfle dinledigimiz coverlar var onlarda olmazsa, pek keyfi olmaz :/
Merhabalar, merak ettiğim bir husus var. Acaba youtube a herhangi bir grubun şarkılarının cover ni yayinlanmasida mi bu kısıtlamalara giriyor?
Merhabalar,
Direk dinleme iconu yok keşke onuda ekleseydiniz. Telefondan iyi oluyordu ekrani kapatip dinliyorum. Diger sekilde ekran açik kaliyor ve sarji bitiriyor. 🙂
Iyi calismalar
Yine harika bir vidyo olmuş. Öncelikle Levent Pekcan Beyefendiye. Niyazi Saral Beyefendiyide unutmamak lazim. Sektör de gerçekten insanlarin memnuniyeti icin çalışan değerli bir kişidir. Sonsuz saygilarimi iletirim. Saglikli ve uzun bir ömür dilerim. Ve sektörde tecrübeleri ile bizleri bilgilendirdigi için çok teşekkür ederim. Saygılarımla.
Estafurullah ne kusuru insanlık hali olur. Teşekkür ederim bilgi verdiginiz için. Peki bunlarla Crossfire yapılacak harici gpular hangileri ? Bilginiz varmıdır acaba ?
Merhabalar TS ekibi bir sorun olacak,
Bu sisteme 670 680 770 yada AMD tarafından muadili kartlarla, bir gpu takılsa işlemciden yana sıkıntı çıkar mı ve sistem dengesizleşir mi CPU zayıf kalıp GPU çok mu uçar? benim kendi düşüncem;
işlemcilere artık dünya paralar dökülmesi gereksiz oyuncu biri için tabiki diyorum bu cümleyi, sizin düşünceniz nedir ögrenemek isterim açıkcası ? Son olarak bu işlemcilerin 5800k diye
biliyorum içindeki GPU 77XX serisi bir gpu idi ve buna 77XX serisi harici bir gpu ile Crossfire yapılıyordu bu CPU nin içindeki GPU nedir söylenmedi mi ben mi kaçırdım ?
iyi çalışamlar dilerim kolay gelsin
Selamlar Tekno seyir Ekibi,
Euro Truck Simulator 2 yine kendini göstermiş youtube da :D. SCS sofware i takip eden biri olarak yaptıkları bir sunum vardı izlemiştim oyun Türkiye de satışları Avrupa çapında ilk sıralara yaklaşmıştı. Tabiki sizin katkınız yadsınamaz keşke daha yakın ilişkilere girseniz de yeni çıkacak oyunların beta testlerini siz yapsanız arada hiçbir yerde olmayan resimler paylaşırsınız 🙂 çok iyi olur. Son olarak Nice Senelere Tekno seyir. İyi çalışmalar bol kazançlar dileyelim ki Tekno seyir hep devam etsin.
Güzel bölüm olmuş emeginize saglık.
Levent Abi' ye yeni bir de müjde vereyim. SCS yeni oyun yapımına başlamış American Truck Simulator 🙂 tam bahsettigin kırmızı kamyonlar bu oyunda olucak Levent Abi, Linki zamanın olursa bir incele istersen.
http://blog.scssoft.com/2013/03/stuff-we-are-working-on.html
İyi çalışmalar dilerim. Kolay gelsin.
Selamlar tüm teknoseyir severlere,
Bir çok eleştiri yapılmış Ozan hocam a benimde naçizane bir önerim olucak eleştirmek haddime olmayacak birşey diye düşünüyorum. Şöyle ki Ozan hocam eger videoları daha yüksek ses ve daha canlı anlatım yapmayı denerseniz bence herşey düzelicektir ve bu eleştiriler kalmayacaktır. Donanım haber sitesini de uzun zamanadır takip eden biri olarak orada da editörlerden Erdi Özüağ hocam da, çok hızlı konuşuyor diye eleştiri alıyordu ve daha yavaş konuşmayı deneyerek bu sorunu çözdügüne inanıyorum ve artık kimse şikayet etmiyor videolardan. Kusura bakmayın dedigin gibi eleştiride bulunmak gibi bir hakkım oldugunu düşünmüyorum naçizane öneridir benimkisi. Umarım bir sonraki videoda aşarsınız bu sorunu. İyi çalışmalar dilerim saygılarımla.
Selamlar TS ekibi,
Euro Truck Simulator 2 keyiniz varsa o keyi Steam üzerinden aktif edebiliyoruz Levent Abi bilgi amaçlı paylaşayım dedim. Kralsın SCS Software seni Türkiye temsilcisi yapmalı diye düşünüyorum. Steam dan oyunu satın almak mantıklı görünmüyor, Rus keyleri satan GG dan bulabilirisiniz 30 TL civarı fiyata...
Saygılar sevgiler...
Evet Haklısın hocam, Benimkiside öneri tarzındaydı naçizane...
Son bir saat içinde 80 ziyaretçi, 18 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@leventp , @gamsizm ve @hkellecioglu üstadlar Ace Combat 7 duyurusu yapıldı PS4 ex. oyunu olarak biraz değinseydiniz keşke umarım bir sonraki haftada yorumlarsınız. İyi çalışmalar