• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

mesut
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 12.05.2014
  • mesut @mesut_fidan

    https://eksisozluk42.com burdan erişebiliyorum.

    14 Mayıs 2023 - 10:39 Beğen 1
  • mesut @mesut_fidan

    Apple Music teki fazla ram kullanımı sorunu düzelmiş gibi geldi bana şimdilik.

    14 Aralık 2021 - 22:14 Beğen 1
  • mesut @mesut_fidan

    M1 işlemci mi kullanıyorsunuz?https://www.reddit.com/r/MacOS/comments/q5dc4k/apple_music_taking_up_100_gb_of_ram_why_is_this/ buradaki hata oluyor bende de sürekli. Senkronize şarkı sözü ve kayıpsız müzik özelliklerini çok sevsem de apple ın müzik uygulaması yüzünden bir türlü düzgün kullanamadım Apple Music i.

    05 Aralık 2021 - 18:32 Beğen 1
  • mesut @mesut_fidan

    Bu arada kaza hangi gün oldu bilmiyorum haftasonu sadece nöbetçi doktor kaldığı için sabah nöbeti bitince çıkmış olabilir. Cumartesi sabah geldiğin nöbetten pazar sabahı 9-10 gibi çıkarsın.

    28 Ekim 2021 - 09:15 Beğen 2
  • mesut @mesut_fidan

    @hamitozlu Normalde mesai 8 de başlar ama özellikle cerrahi branşları 6-6.30 gibi gelip servisteki pansuman-asistan viziti gibi işleri hallederler. Akşam nöbetçi olan kişinin öğle arası yoktur mesai bittikten sonra da çalışmaya devam eder. Ertesi gün 8 de nöbeti biter fakat bu sefer de mesaisi başladığı için çalışmaya devam eder. Akşam çıkış saati normalde 4-5 olmasına rağmen çoğu hastanede vizit devir işlemleri derken çıkış saati 7-8 i bulur genelde. Ertesi gün tekrardan aynı şekilde çalışmaya devam ederler. Nöbet sayıları da genelde aylık 10-15 arası değişir bölüme göre fakat 7 nöbetten fazlası resmi sayılmadığı için en fazla 7 nöbet parası alırsınız bu da normal serviste 3000 civaarıyken yoğun bakım nöbetlerinde 1500 civarı daha fazla olur.

    28 Ekim 2021 - 09:06 Beğen 3
  • mesut @mesut_fidan

    Hdmi cec kontrol ayarı var onları değiştirince düzelmişti benimki. CEC anahtarı ve tek tuşla oynatma aktif, tek tuşla kapatma ve otomatik olarak dili değiştir pasif. Bu şekilde yaparak deneyebilirsiniz.

    03 Ekim 2021 - 12:26 Beğen 1
  • mesut @mesut_fidan

    @altalena 3 aydır kullanıyorum. Günde 5-6 saat kadar açık kalıyor sürekli. Bu sürede titreme gibi bir sorun yaşamadım hiç.

    02 Eylül 2021 - 22:58 Beğen
  • mesut @mesut_fidan

    @altalena Evet kullanıyorum. Uygulama olmadan da çalışıyor, söylediğiniz gibi sorunlarla karşılaşmadım ben hiç. Hatta iPhone un home uygulamasıyla kullanıyorum kendi uygulamasına bile ihtiyacım olmadı. Ama hiçbir şey yüklemeden de üstündeki tuştan kullanabilirsiniz. Benim aldığım buydu: https://www.amazon.com.tr/gp/product/B0759KSP86/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o01_s00?ie=UTF8&psc=1

    02 Eylül 2021 - 22:38 Beğen
  • mesut @mesut_fidan

    Xiaomi öneririm ben. Işığın rengini ve şiddetini ayarlamak kullanışlı oluyor baya.

    02 Eylül 2021 - 22:14 Beğen 1
  • mesut @mesut_fidan

    CT yazıyo açıklamada ama

    05 Nisan 2021 - 20:34 Beğen
  • mesut @mesut_fidan

    Wipr kullanıyorum ben de

    04 Temmuz 2020 - 15:48 Beğen
  • mesut @mesut_fidan

    @loop https://linuxgsm.com/lgsm/cod2server/ buraya göre kurdum ben. Kolay oluyor fakat başka bi siteden aldığım vps te çalışmadı mesela. Vps in yapısına göre de değişiyor sanırım pek anlamıyorum ben de.

    11 Mayıs 2020 - 20:26 Beğen
  • mesut @mesut_fidan

    @loop içinde ubuntu 18.04 yüklü, cod2 ile beraber 12 gb kullanılıyor görünüyor.

    11 Mayıs 2020 - 20:18 Beğen 1
  • mesut @mesut_fidan

    Ben şurdaki https://makdos.com/tr/sunucular/sanal/linux/ linux paket 1 e yükledim yetti cod2 için

    11 Mayıs 2020 - 20:07 Beğen
  • mesut @mesut_fidan

    İzmir

    28 Nisan 2020 - 02:56 Beğen 1
  • mesut @mesut_fidan

    Skype bence

    05 Nisan 2020 - 22:29 Beğen 1
  • mesut @mesut_fidan

    Boot camp assistant---action---download windows support software kısmından tekrar yükleyin sürücüyü sonra windows ta yeniden kurmayı deneyin.

    07 Eylül 2019 - 08:19 Beğen
  • mesut @mesut_fidan

    Ben de hem ehliyetle hem de pasaportla olmak üzere iki kere başvurmuştum ama aynı şekilde açıklama yapılmadan kabul edilmedi mesajı gelmişti.

    24 Ağustos 2019 - 20:57 Beğen
  • mesut @mesut_fidan

    Korumalı olduğu için evet itunes ten izleyebilirsiniz sadece

    29 Haziran 2019 - 22:31 Beğen 1
  • mesut @mesut_fidan

    Güneş kremi de alın mutlaka.

    12 Haziran 2019 - 01:54 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (44)
  • Takipçi (32)
  • Takip edilen (51)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

TCL 55Q7C Premium QD-MiniLED TV

13

GMKtec K8 Plus Mini PC & Dark Oculink Harici Ekran Kartı Kiti

11

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #787

1

Bir teknoloji mağazasında çalışmak

118

Opel Corsa 1.4 Otomatik incelemesi

49
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14

Need for Speed Most Wanted 2012

4
Tümünü gör

Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum