Selamlar. Mac'e kurulu windows 10 da internet sorunu vardı. Wifi çekiyor bağlı tarayıcıdan internete girmiyor. DNS temizleme, elle ıp ve dns verme, wifi kapatıp açma, bilgisayar açıp kapama denendi. Driverları kaldırdık wifi komple gitti. Otomatik taratmada driverı bulamadı. Şu anda wifi de gitti. Ne önerirsiniz? Donanım broadcom.

BeğenFavori PaylaşYorum yap