@basteryus teşekkür ederim uzunzamandır bu yamayı bekliyordum 🙂
@frt ortalık biraz durulsun gerekli açıklamaları yaparlar.Benimde inanasım gelmiyor nedense.
@tehjokur evet yaptım.Birde size sormak istedim.4gb ram hangi değerleri girmem gerek ben 4000-4000 yaptım.
@gungorguzel size dediklerinize harfiyen katılıyorum.Bir de skyrim de bir yere gidip gelmek sıkıntı gideceğin yeri bulmak da zor biraz :).Ama içlerinde en sevdiğim de bloodborne 🙂
@gungorguzel ikimizin biraz mazoşist tarafı var galiba bu oyunları oynadığımıza göre 😀
Son bir saat içinde 108 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
25 liraya iner bence.Bende de var bu oyun.Bu oyunda fps drobu çok ve aşırı lag var.Optimizasyon da o kadar iyi değil.Birde buna pc ye destek vermeyi kesmeleri de cabası oldu.