@gamsizm abi sinir hastası edersin sen insanı ya 😂
@gamsizm Abi "alacak olan aldı" yorumu biraz sert oluyor 🙁 Hemen hemen 10 yıldır takip ediyorum sizi, uzun süredir de önce siteden TS Plus aboneliği ile sonra da YouTube katıl üzerinden elimden geldiğince düzenli olarak destek oluyorum. Zira sizi, iş yapış şeklinizi ve ürettiğiniz içeri seviyorum. İstiyorum ki uzun yıllar mümkünse çok daha rahat şartlarda bu işi yapmaya devam edin. O yüzden, yani destek olmak için anahtarlık satın almak istedim, ama yukarıda bir arkadaşın da dediği gibi hayat koşturmacası içinde web sitesinde tetikte bekleyemedim. Olayın özünü kavrayamamış, mevzunun destek odaklı olduğunu bilmediği için "bir anahtarlık X para mı olur hede höde" diyen insanlar da sizi yormuş olabilir, eyvallah. Ama benzer bir organizasyonu yapma ihtimaliniz varsa lütfen ön sipariş alın, kim kaç tane alarak destek olacaksa ücretini öder sizler de kaç tane yaptırmanız gerektiğini en başından tespit edersiniz. Kendi adıma üzülmemin nedenini açıkladım. Olay bundan ibaret. Ellerinize emeğinize sağlık.
Her türlü destek, hep destek için anahtarlık almaya geldik, bitti diyor. Lütfen bir parti daha ürettirin ya da ön sipariş ile satılacak kadar ürettirin. Bulalım bir formül abiler, lütfen @gamsizm @leventp @hkellecioglu
Her türlü destek, hep destek için anahtarlık almaya geldik, bitti diyor. Lütfen bir parti daha ürettirin ya da ön sipariş ile satılacak kadar ürettirin. Bulalım bir formül abiler, lütfen @gamsizm @leventp @hkellecioglu
Her türlü destek, hep destek için anahtarlık almaya geldik, bitti diyor. Lütfen bir parti daha ürettirin ya da ön sipariş ile satılacak kadar ürettirin. Bulalım bir formül abiler, lütfen @gamsizm @leventp @hkellecioglu
@melburg Şimdi anladım hocam, tamamdır. Eğer henüz çalışmanın erken safhasında iseler, bir şekilde modifiye edilebilir. İleteceğim yorumunuzu. Teşekkür ederim desteğiniz için.
şimdi kontrol ettim, oyun türü kısmında "action, adventure, strategy, simulation, rpg" şeklinde 5 kategori ve serbest doldurulabilen "diğer..." seçeneği var, bilginize...
Video için teşekkürler. Temmuz ayında ₺1.999 ödeyerek Nokia 8 satın aldım. Dört aydır kullanıyorum cihazı, gerçekten çok memnunum.
İşe yarar ya da yaramaz, önemli değil. Umudumuz kalacağına, emeğimiz kalsın. Ben de imza verdim.
Son bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ben son 5-6 yıldır hep Anker kullandım. Gerçekten iş görmenin ötesinde kaliteli ürünleri var. İyice incelemek lazım. Alabilirsen yurt dışından al. Eskiden Türkiye'de olan ama artık bulunmayan güzel modelleri var.