Elimde sıfır var bitane. Hiçbir yerde faydalanamadım. Çok isterdim bir işe yarasın.
Elimde sıfır var bitane. Hiçbir yerde faydalanamadım. Çok isterdim bir işe yarasın.
Ekran kartı AMD ise çoğu zaman aynı yada daha iyi deneyim alırsınız. Nvidia ise hiç bulaşmayın.
Kesinlikle daha mutluydu ama programlarda şimdi daha hızlı güncelleniyor.
Bende 10 yıla yakın mikrosoft kablosuz klavyeden sonra mekaniğe geçtim. Geçmez olaydım. Toplamda 3 farklı klavye deneyimledim, ikisi kırmızı biri mavi switch. Kırmızıya sessiz diyenin ağzına kürekle vurasım var. Mavi yi zaten hiç düşünmeyin. Switchin kendisinden gelen bir ses zaten yok kırmızıda, sorun tuşlar. Ses azaltan tuş altına takılan yuvarlak plastik şeylerden takmama rağmen etki etmiyor. Ayrıca kırmızı switch o kadar hassas ki, herhangi bir geri tepkime olmadan 2mm de tuşa basıyor. Şu an bu mesajı yazarken dahi defalarca düzeltme yaptım. Vatanda rampage cyclone membran klavye denedim inanılmazdı. Neredeyse sıfır ses. Eğer benim gibi ses takıntınız varsa sakın mekanik almayın.
Önce reboot denesin, aynı ekran gelirse ''wipe cache'' sonra tekrar reboot yine aynı ekran gelirse factory reset ve reboot.
Son bir saat içinde 162 ziyaretçi, 50 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Çok sık kullanmayacaksanız yazık bu paraya bence.