Evet desteğe ve tecrübelerinize ihtiyacım var.Annem ve tüm sülale şeker tansiyon kalp hastası.en ağırınıda Annem yaşıyor.Buna rağmen çok gayret verdi sadece tabağımı küçülttüm diyo ama 🙃Bayramda yanına gidicem.tek istediğim kızımın benden zayıf olması diyo.Kadın 81 den 70 e indi Bu kadına dersini verm!! yok yok öyle tabi değil anneye öyle olmaz .💕 1 aylık bir program.Salon olmasa açık hava ve evde bir.şeyler yapsam? tüm tahlillerimi 1 hafta önce yaptırdım.doktor Metacarnitin 2 g 10 ml zinco 220 ml yazdı.sonuçlarımın iyi olduğunu söyledi.Yinede psikoloğa yönlendireyim pasta yok makarna yok bu kilo niye verilmiyor acaba diye dedi.gittim Oda geç saate kadar çalıştığım için uykuya önem vermediğimi bununda kilo vermemi etkilediğini söyledi.istiyorsam serotonın içeren bir şeyler kullanabileceğimi söyledi .onun için bir şey almadım.diğer verdiklerinede başlamadım.1-2 aylık programa bu ilaçlarıda dahil ederek ne yapabilirim dersiniz?
O damatlık pantolonuna nasıl girdin aklım almıyor maşallah.yıllardır bunu diyetle çözmeye çalışıyorum ama bilemiyorum nerede hata yapıyorum