yorumumuz şurda dursun fakirlere açılınca izleriz.
umarım uzamaz
arkadaş kanepe iyiydi ya bozmayın bence taklit edildi diye.
o değilde fakirlere erken açtınız minnettarız
arkadaşlar gerekli açıklamayı yapmış. Şunu da eklemekte fayda var;
adada topağaç mahallesini saymazsak önemli tarım arazisi dahi yok. Gitmeden bilmeden ahkam kesmemek lazım.
eskidi deniyor ama ben hala 2015 model sd 808 li blackberry mi kullanıyorum.
yapamadığım hiçbir şey yok.
hatta elde tutuş hissiyatı malzeme kalitesi burda methedilen cihazlara taş çıkarır.
bu eski meselesi daha iyi irdelenmeli bence. hatta ayrı bir başlık açılabilir.
@fatih_u sanırım herşeyi yanlış anlamak gibi bir huyunuz var.
ben hamdi bey yanlış yapamaz diye bişey dedim mi ?
teknoloji ve bilim notlarını yapan adam bilimsel bir konuyu tabiki bu çatı altında ele alabilir.
dayatma yapıldığını nerden çıkardınız?
adamlar güzel güzel konuşuyor.
ateist düşünceyi yaymaya çalışan kim? evrim = ateizm diye bir kural mı var?
ateizmden bir cümle bile geçmeyen bu konuşmada nasıl iftira atıyorsunuz.
Siz gülebiliyorsanız takdir ediyorum ama ben sizin kafanızdaki insanları görünce üzülüyorum
evrim meselesinin dinle bir alakası yoktur.
hatta evrimi darwinden bin yıl önce ortaya atan müslüman bir şeyh tir. ismi el cahızdır.
Bu konuda hamdi beyi eleştirmeniz de çok saçma. Çünkü kendisi her hafta takip ettiğimiz Teknoloji ve Bilim notlarını hazırlayıp sunuyor. Evrimde bilimsel bir konu olduğuna göre tabi ki burda konuşulabilir.
kesinlikle büyük eksik podcast olmaması.
işyerinde video siteleri engelli olabiliyor
market 700 çok fazla.
biz ailecek çocuk bezi vs. bile o kadarı anca buluyor.
ülkemizde artık geçim sağlamak çok zor.
ama bence sigara dan başlanabilir tasarrufa
@umtk tabi ki de ama ülkemizde resmi olarak var olan marka meizu.
xiaomi hala paralel ithalatla geliyor
@umtk tabi ki farklı da oransal olarak bi fiyat çıkarımında bulunulabilir diye düşündüm
@umtk çinde mi8 den bir dolar daha düşük fiyata çıkmış bu telefon
bence mi8le aynı fiyatlarda olması kesin gibi
Orta seviye işlemciden vazgeçmeyecekler. Yine de gelecekteki telefonum. Blackberryden vazgeçemiyorum
Plus la ilgili verilen tüm özellikleri kaldırın ve yeni bişeyler vermeye çalışmayın. Göreceksiniz Plus satın alanlarda bir eksilme olmayacak. Çünkü kimse Plus ı bu özellikler için almıyor
60 liraya bluehouse'un öğütücüsünü aldım. 1-2 saniyede öğütüp hergün taze kahve içiyorum. Tavsiye ederim
Normalde bi kaç gün sonra izlerdim gündemi.
Plus a önce verilince insan kendini zorunlu hissediyor ve hemen izliyor 🙂
aslında çok görüntülük bir durum yok podcastten dinlenebilir.
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@teknolak fakirler videoyu bile izleyemiyor rahat ol.