• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Bahadır Kaya
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 04.06.2020
  • Bahadır Kaya @kayabahadir90

    @mkyb bu kişiye ulaşabilir miyiz? Bulamadım olayın nerede olduğunu. Emsal karar olarak ekleyeceğim kendi başvuruma ama tam metni lazım.

    06 Haziran 2020 - 03:02 Beğen
  • Bahadır Kaya @kayabahadir90

    Siz zaten başvurmadiniz mi? Süreç çok uzayacaktır. Donanimhaberde bununla ilgili konu açtım. Oradan güncel bildireceğim yaşananları.

    05 Haziran 2020 - 10:58 Beğen
  • Bahadır Kaya @kayabahadir90

    Çok teşekkürler. Twitter üzerinden ulaştım. Konuştuk. %100 ödemek zorunda değilsiniz dedi sonuç olarak. 13. Ay olduğu için bedelsiz cayabileceğimi söyledi.

    05 Haziran 2020 - 03:42 Beğen 2
  • Bahadır Kaya @kayabahadir90

    Işte hem o para hem avukat masrafı falan 5 bin TL olur. Aydın Beye twit attım. Nasıl ulaşabilirim Aydın Beye. Gerçekten haklı çıkacaksak başvuru yapalım. Yoksa bu kadar uğraşıp onu ödeyip üstüne bir de farklı bir avukat masrafı falan çıkmasın.

    04 Haziran 2020 - 23:35 Beğen
  • Bahadır Kaya @kayabahadir90

    Tüketici Hakem heyetine haklı bulsa bile firma mahkemeye taşır ve mahkeme masraflarını da ödetir diyorlar kaybedersek. Yukarıdaki videoda açık bir şekilde 12 aydan fazlaysa taahhüt alamazlar alırlarsa indirim bedeli falan olarak da yansıtamazlar diyor. O kadar farklı bilgiler var ki anlamadım artık ne olacak.

    04 Haziran 2020 - 23:21 Beğen
  • Bahadır Kaya @kayabahadir90

    Tüketici Hakem Heyetleri her yerde farklı kadar veriyor anlaşılan. Çünkü yukarıdaki yorumlarda ödemedim diyen de var ise yarıyor diyen de. Şu an E-devlet üzerinden başvuru var. Ama ttnet'in olduğu tüketici hakem heyetini mi yoksa yaşadığım yerinkini mi seçmek mantıklı?

    04 Haziran 2020 - 22:04 Beğen
  • Bahadır Kaya @kayabahadir90

    Arkadaşlar,

    Kardeşime ait aboneliğin taahhüt süresi bittiğini düşünerek 13. Ay içinde Netgalaksi'ye taşıdık. Bu firma da bize cayma bedeli konusunda bir bilgi vermedi miktar olarak. 1365 TL cayma bedeli faturası görünüyor TTNET fatura sorguladığımızda ama fatura henüz gelmedi.

    TTNET'i aradim. Müşteri temsilcisine durumu söyledim bana geçiş yaptığınız firma sizin adınıza süreci yürüttüğü için size taahhüt cayma bedellerini söylemesi gerekirdi onlardan hesap sorun gibi değişik bir şekilde atarlı atarlı konuştu. Tekrar TTNET'e geçiş yapalım bu sorunu çözelim dedim ama abonelik iptal edildigi için böyle bir şey mümkün değil dedi.

    Böyle bir aptallık yaparak dertsiz başımıza dert açtık. İşin kötü tarafı kardeşim de bu işlerden hiç anlamaz. Her şeyi ben yaptım aboneliği falan ben doldurup gönderdim Netgalaksiye.

    Alo 175i aradım 52. Maddeyi taahhüt değil sözleşmeler için geçerli taahhüt yükümlülüklerinizi karşılamanızı isteyebilirler dediler.

    O yukarıda da paylaşılan meşhur video yaktı bizi de.
    Onu da izlemiştik taahhüt yok sanarak da zaten olsa da bir şey olmaz diyerek böyle bir şey yaptık.

    Şu an acayip bir çıkmazdayım. Bütün olayı ben yürüttüğüm için fatura da bana patlayacak. Lütfen bilgisi olanlar yorum yapsın. Ne yapabilirim, hangi yolu izlemeliyim?

    04 Haziran 2020 - 20:58 Beğen
  • Bahadır Kaya @kayabahadir90

    Hocam bana yardımcı olur musunuz?

    Kardeşime ait aboneliğin taahhüt süresi bittiğini düşünerek 13. Ay içinde Netgalaksi'ye taşıdık. Bu firma da bize cayma bedeli konusunda bir bilgi vermedi miktar olarak. 1365 TL cayma bedeli faturası görünüyor TTNET fatura sorguladığımızda ama fatura henüz gelmedi.

    TTNET'i aradim. Müşteri temsilcisine durumu söyledim bana geçiş yaptığınız firma sizin adınıza süreci yürüttüğü için size taahhüt cayma bedellerini söylemesi gerekirdi onlardan hesap sorun gibi değişik bir şekilde atarlı atarlı konuştu. Tekrar TTNET'e geçiş yapalım bu sorunu çözelim dedim ama abonelik iptal edildigi için böyle bir şey mümkün değil dedi.

    Böyle bir aptallık yaparak dertsiz başımıza dert açtık. İşin kötü tarafı kardeşim de bu işlerden hiç anlamaz. Her şeyi ben yaptım aboneliği falan ben doldurup gönderdim Netgalaksiye.

    Şu an acayip bir çıkmazdayım. Bütün olayı ben yürüttüğüm için fatura da bana patlayacak. Lütfen bilgisi olanlar yorum yapsın. Ne yapabilirim, hangi yolu izlemeliyim?

    04 Haziran 2020 - 20:54 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (8)
  • Takipçi (0)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#GTA6#TeknoYardım#HaftalıkGündemeMalzeme#NATO#Formula1#Ankara#elma#Network#Alma#networking#3DPrinter

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Gigabyte Radeon RX 9060 XT Gaming OC 16G

1

Game Garaj Slayer X7T XL-5070: Slayer geri döndü!

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Baz İstasyonunun Yerini Bulma - Baz İstasyonu Konum Bulma

2

Suudi Arabistan'da Teknoloji Alışverişi ve Fiyatlar

9

Türk Telekom E-Sim Macerası

25

Ev Temizliğinde Akıllı Çözümlerin Avantajları

Bluetooth PIN Kodu Sorunu ve Çözümü

1
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

LG 360 Kamera (LG-R105) İnceleme

13

Kargo Takip

26

XML-T6 EL Feneri

20

Mirc Chat Sohbet

12

UFO ATEAC-01

Tümünü gör

Son bir saat içinde 231 ziyaretçi, 80 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum