Cebit'de Note 4'ü görürüz demiştiniz, aceba gidip video çekecek misiniz?
Son bir saat içinde 127 ziyaretçi, 26 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Cebit'de Note 4'ü görürüz demiştiniz, aceba gidip video çekecek misiniz?