• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Kaan Telekoglu
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 12.05.2014
  • Kaan Telekoglu @kaan-telekoglu

    Ekibe saygım sonsuz. Daha önceki foto makinası incelemeleriyle karşılaştırıldığında daha yüzeysel bir inceleme izlediğim hissine kapıldım. Örneğin (6D ve A7 incelmesi) Bu ürünü alacak vatandaş bütün incelemeleri izlemiştir, incelemesiz de teknik özelliklerinden ihtiyacı olur olmaz onu anlar bu argumanlar son derece doğru. 5DM4 M3'ün üzerine 6D'nin üzerine ne koymuş. (5DM2 ile bile karşılaştırabilir bence çünkü Türkiye'de ciddi bir kullanıcı kitlesi var.) Kim 5D M3 almalı kim 5DM4 almalı kim 6D almalı gibi bir sohbet keyifli olabilirmiş. Bir profesyoneli hangi özellikleri heyecanlandırdı. Hangi özellikler hayal kırıklığına uğrattı vs. Konuk olarak Barış Özkök ya da Özkan olabilirmiş. Bel ki de çok uzardı. Sonuç olarak izledik eğlendik muhabetinizden keyif aldık. Sevgiyle.

    19 Temmuz 2017 - 10:29 Beğen
  • Kaan Telekoglu @kaan-telekoglu

    Merhaba. Değerli paylaşımın için teşekkür ederim. Verdiğin bağlantıdan ekran sipariş ettim. Ekran dün elime geldi. Fakat ekranın kasasında LG-D800 yazıyor. Senin telefonunda da böyle bir konu olmuş muydu? Ben D802 için sipariş ettim. Acaba uymazsa diye kara kara düşünüyorum.

    25 Şubat 2015 - 15:16 Beğen
  • Kaan Telekoglu @kaan-telekoglu

    Bizim neslinin vontran oluşturmak deyimini Türkçe'ye kazandırmamızı sağlayan seri.

    Gençlere pek bir şey ifade etmez.

    16 Ocak 2015 - 16:52 Beğen 2
  • Kaan Telekoglu @kaan-telekoglu

    Başarısız bir ilk yorum denemesi daha...

    26 Aralık 2014 - 00:26 Beğen 3
  • Kaan Telekoglu @kaan-telekoglu

    Oyun Fransızca paket. EU sürüm çıktı. Türkçe dublaj dahil bir sürü dil var.

    18 Eylül 2014 - 20:13 Beğen
  • Kaan Telekoglu @kaan-telekoglu

    Ne derler bilirsin umut fakirin ekmeğidir.

    16 Eylül 2014 - 23:00 Beğen 1
  • Kaan Telekoglu @kaan-telekoglu

    Satıcıya mesaj attım bekliyorum. Öneri için teşekkürler.

    16 Eylül 2014 - 22:41 Beğen
  • Kaan Telekoglu @kaan-telekoglu

    SX 50 aldım. Şimdilik memnunum 🙂 Öneriler için teşekkürler.

    16 Eylül 2014 - 21:18 Beğen
  • Kaan Telekoglu @kaan-telekoglu

    SX 50 aldım bu arada. 🙂 Canon EF-M 55-200mm f/4.5-6.3 IS STM' de almak istiyorum ama Türkiye'de bulunmuyor henüz.

    05 Eylül 2014 - 11:56 Beğen
  • Kaan Telekoglu @kaan-telekoglu

    Teşekkürler. Tripod la da kurtarmaz mı?

    05 Eylül 2014 - 10:40 Beğen
  • Kaan Telekoglu @kaan-telekoglu

    Çok güzel bir video ve benim için çok faydalı oldu.

    Barış ve Murat Beylerin vurguladığı sahne planlaması ile ilgili bir efsane örnek paylaşmak istedim.

    http://geekyapar.com/konular/film/o-efsanevi-dark-knight-sahnesi-nasil-cekildi-nolandan-kare-kare-analiz/

    @gamsizm @baris_ozkok

    22 Ağustos 2014 - 14:34 Beğen 1
  • Kaan Telekoglu @kaan-telekoglu

    Türkiye'de Devlet desteği olmadığına katılmıyorum. Teknokentlerde çok ciddi vergi muafiyetleri var. TÜBİTAK ve Sanayi Bakanlığı yapay zeka temelli yenilikçi projelere çok ciddi destek veriyor. Temel sorun Türkiye'de böyle bir pazar olmaması.

    Ürünlerinize para verip Türkiye'de bu yatırım yapacak yatırımcı yok. Yatırımlarınızı satın alıp geri dönüş yapacağınız müşteri yok.

    Hal böyle olunca teknik olarak önemli işler yapmak isteyen arkadaşlar yurt dışında gidiyor. Ya da Türkiye'de yaşayıp yurt dışında yapıyor.

    Bakınız; dünyanın en önemli uzaktan eğitim platformu udemy iki Türk öğrenci tarafından önce Türkiye'de geliştirildi ve uygulamaya alındı ve tatbiki battı. İsmi değiştirerek aynı operasyonu ABD'de yaptıklarında köşeyi döndüler.

    06 Ağustos 2014 - 12:09 Beğen
  • Kaan Telekoglu @kaan-telekoglu

    Media Markt fiyatları daha uygunmuş.

    Sony DSC-H400 939 TL
    Canon PowerShot SX 50 1199 TL
    Sony DSC-HX300 1219 TL
    Sony DSC-HX400 1409 TL

    Canon ile Sony fiyatları aynı olduğunda kağıt üzerinde Sony DSC-HX300' ün özellikleri daha iyi gözüküyor.

    04 Ağustos 2014 - 17:58 Beğen
  • Kaan Telekoglu @kaan-telekoglu

    Videoları izlemeden yorum yapmak doğru değil ama felsefe düzeyinde incelmenin üçe bölünmesini çok faydalı buldum.

    04 Ağustos 2014 - 13:08 Beğen
  • Kaan Telekoglu @kaan-telekoglu

    Güzel bir telefon. Fiyatı da olukça rekabetçi Bence bu telefonun sektör lideri firmaların mevcut bayrak gemileriyle karşılaştırmak doğru değil. 1200-1300 TL fiyatlara inen geçen senin amiral gemileri ile karşılaştırmak daha doğru. LG G2 sahibiyim ve bir süre telefon değiştirmeyi düşünmüyorum. Eğer düşünseydim bu telefon listede bulunurdu.

    08 Temmuz 2014 - 16:43 Beğen
  • Kaan Telekoglu @kaan-telekoglu

    Bu videodan sonra oyunu indirdim ve oynamaya başladım. Çok pil götürmesi dışında güzel bir oyun. Bence para yatırma olayını çok abartmamışlar. Para yatırmadan da oynanabiliyor. Şu anda 3 bölümdeyim.

    02 Temmuz 2014 - 09:59 Beğen
  • Kaan Telekoglu @kaan-telekoglu

    G3 özelliklerinde hatalar var. Mesela işlemci 2,5 GZ Rem'i 2GB ve 3GB. Nem ve su koruma gibi bir satır da olabilirdi. Eline sağlık.

    02 Temmuz 2014 - 09:55 Beğen
  • Kaan Telekoglu @kaan-telekoglu

    Bir G2 kullanıcısıyım. Çok güzel ve bir o kadar da narin bir telefon. Alır almaz ekran koruması almak şart. Ben 2. hafta ekranı kırdım. Kaliteli bir kılıf satın almanı öneririm.

    20 Haziran 2014 - 15:32 Beğen
  • Kaan Telekoglu @kaan-telekoglu

    Bütün yorumları okuyamadığım için özür dileyerek başlamak istiyorum. Ben kendi adıma gündem değerlendirmelerini mp3 olarak indirip ev/iş arası yolculukta dinliyordum. Dolayısı ile youtube istatistiklerinde gözükmeyebilirim. Benim gibi bir çok kişi olması kuvvetle muhtemel dolayısı ile uğraştığınız kişileri değerlendirirken bu kişileri değerlendirmekte fayda olabilir. (Eğer yapmıyorsanız)

    Yaptığınız işin çok zaman alan ve maddi bir getirisi olmayan bir iş olduğunu biliyorum. Bu anlamda şu anda teşekkür etmekten başka bir şey elimizden gelmiyor.

    Ben şahsım adına kafa kafaya bölümlerini seviyorum ve keyifle izliyorum. Alman ve Japon arabaları bölümünü merakla bekliyorum.

    Canlı yayınların sizler için daha verimli geçeceğinden hiç şüphem yok ama ben ve benim gibi bir çok kişi onları izleyemeyebilir. Bu yayınları aynı anda kayıt da ederseniz ve bir süre sonra paylaşırsanız benim gibilere de ulaşmış olursunuz.

    @can, @lawnmower

    19 Haziran 2014 - 10:17 Beğen
  • Kaan Telekoglu @kaan-telekoglu

    Araştırmaya devam...

    16 Haziran 2014 - 09:27 Beğen
  • Durum (6)
  • Yorum (36)
  • Takipçi (34)
  • Takip edilen (24)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#BirazMüzik

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

RC modellerde uzaktan kumanda çeşitleri ve özellikleri

134

Logitech Z906 Ses sistemi incelemesi

119

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

16

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Havit TW970 2.4Ghz Kulakiçi Kulaklık Öninceleme

Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Decathlon Quechua Termos İncelemesi

20

Dunth DU-SP073

8

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13
Tümünü gör

Son bir saat içinde 236 ziyaretçi, 76 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum