Merhaba. Değerli paylaşımın için teşekkür ederim. Verdiğin bağlantıdan ekran sipariş ettim. Ekran dün elime geldi. Fakat ekranın kasasında LG-D800 yazıyor. Senin telefonunda da böyle bir konu olmuş muydu? Ben D802 için sipariş ettim. Acaba uymazsa diye kara kara düşünüyorum.
Ekibe saygım sonsuz. Daha önceki foto makinası incelemeleriyle karşılaştırıldığında daha yüzeysel bir inceleme izlediğim hissine kapıldım. Örneğin (6D ve A7 incelmesi) Bu ürünü alacak vatandaş bütün incelemeleri izlemiştir, incelemesiz de teknik özelliklerinden ihtiyacı olur olmaz onu anlar bu argumanlar son derece doğru. 5DM4 M3'ün üzerine 6D'nin üzerine ne koymuş. (5DM2 ile bile karşılaştırabilir bence çünkü Türkiye'de ciddi bir kullanıcı kitlesi var.) Kim 5D M3 almalı kim 5DM4 almalı kim 6D almalı gibi bir sohbet keyifli olabilirmiş. Bir profesyoneli hangi özellikleri heyecanlandırdı. Hangi özellikler hayal kırıklığına uğrattı vs. Konuk olarak Barış Özkök ya da Özkan olabilirmiş. Bel ki de çok uzardı. Sonuç olarak izledik eğlendik muhabetinizden keyif aldık. Sevgiyle.