@ehuseyin yukarıda jet drive olmadan sadece cihazı 1950 tl ye bırakabileceğimi söyledim. Bu fiyata sadece kırık dökük olanları veya 11" olanları bulabilirsin. Ben cihazı aldığımda dolar 2.2 tl idi bugün 3.5 tl. Maalesef ki yüksek olan bu cihazın 2. El fiyatı değil, doların bugünkü kuru. Para değer kaybedince piyase ister istemez cihazın fiyatı yükseliyor, otomobilde olduğu gibi. Aynı şekilde benim alacağım her şey de aynı oranda zamlandığı için bu fiyat kaçınılmaz oldu. Aslında jetdrive ile cihazı birlikte vermem biraz bu yüzden onu 200-250 tl gibi düşününce cihazın fiyatı biraz daha cazip duruyor. Kusura bakma lütfen.



Ben de 16” tercih ederim. Aradaki fiyat farkı ve performans karşılaştırıldığında 16” ağır basıyor. 4 senedir mbp 13” kullanıyorum bu sene ben de 16 ya geçeceğim. Ayrıca öğretmen veya öğrenci bir tanıdığınız varsa 15200tl’ye 16” alınabiliyor.