Mobilite @mobilite 18 Şubat 2015 - 19:58 Yarım elma gönül alma Apple reklamı olsa nasıl olurdu sizce? 🙂 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 5 CaSkAlAyNeN @caskalaynen Havalar zaten buz gibi birde bunun üstüne senin yaptığın espri ile tamamen donduk.. 18 Şubat 2015 - 19:59 Yanıtla Beğen 2 Mobilite @mobilite Espiri değil mizah , dalga değil saygı. Sen buralarda harcanıyorsun bu beyinle senin göç vakitin gelmiş hadi göç et sen. 18 Şubat 2015 - 20:01 Yanıtla Beğen 1 CaSkAlAyNeN @caskalaynen Biz bu beyinle göç edelim buralar sana kalsın millette senin sayende iyice buz tutsun... 18 Şubat 2015 - 20:03 Yanıtla Beğen Gardrop Fuat @gardrop-fuat aradığım mizah, tişikkilir süpürmın 18 Şubat 2015 - 20:04 Yanıtla Beğen 2 Kenan @k3 tisikkirler sipirmen 😀 +1 18 Şubat 2015 - 20:37 Yanıtla Beğen İptal
Havalar zaten buz gibi birde bunun üstüne senin yaptığın espri ile tamamen donduk..
Espiri değil mizah , dalga değil saygı. Sen buralarda harcanıyorsun bu beyinle senin göç vakitin gelmiş hadi göç et sen.
Biz bu beyinle göç edelim buralar sana kalsın millette senin sayende iyice buz tutsun...
aradığım mizah, tişikkilir süpürmın
tisikkirler sipirmen 😀 +1