Dostlar 8GB macbook air HD 5000 kullanıyorum. Steam'den CS:GO alıcam grafik tarafında bi sıkıntı yaşayabilir miyim ?
Son bir saat içinde 112 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ben 4 gb da oynuyorum sorun yok.
sıkıntı yaşamazsın hocam
hd4600 ile 720p full ayarlarda 60 ın ustunde fps alıyodum bı sıkıntı cıkmaz sende
Source motoru inanılmaz optimize olabilen bir motor. Sorun çıkacağını pek zannetmiyorum. Eski bilgisayarımda Nvidia 9500GT vardı, Portal 2 'yi Full HD çözünürlükte oynuyordum 60 fps'de. Tabi HD5000 ile ne kadar farklı bilemeyeceğim ama baya eski kartla bile o oyunu öyle çalıştırabiliyorsam çalışır diye düşünüyorum 😀