Teşekkür ederim @omerpektas
Diğerlerine göre fiyatı gayet uygun. Kullananlarda olumlu sonuclar almıs.Bide burda sorayım dedim.Teşekkür ederim
Hadi ya.Peki bu driverları tek tek kurmak istesem hepsinin kurulum dosyasına ürünün web sitesinden ulaşabilirmiyim?
kafamda bir fiyat yok ama öğrenciyim fazla sarsmayacak bir ürün istiyorum 😀
Şuan zaten önizleme sürümü var.Ben kurmuştum geçen hafta.Driverlarla ilgili sorunlar oldu bende.Final sürümünü beklemen daha mantıklı olur.Ama merak ediyorum falan diyosan kur,arayüzü falan incele.Sorunla karsılasırsan backroll ile geri dönüş yaparsın eski sistemine.
@baris_ozkok hocam yüzde yüz katılıyorum bir android uyg.geliştiricisi olarak. Bu adamlarda elindeki telefondaki kadar akıl yok. Mantığa bak ya 😀
Pek bir bilgim yok.Bende sizin gibi düşünüyorum. Peki var mı önerebileceğiniz bi makine?
http://www.vatanbilgisayar.com/sony-dsc-h300-201-mp-3-lcd-ekran-dijital-fotograf-makinesi.html#genel-bakis @mr-paramedik yeni başladığımiçin ilk aşamada çok pahalı bir ürün düşünmüyorum.Bilgin varsa bu ürün nasıldır?
Haklısın.Zaten adamlar yürüdü yürüyeceği kadar. Tutmama ihtimalini göz önüne alırsak böyle işlere girmezler.
Son bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bilmiyorum.İnsanların başı sıkışıp burada yardım istediğine pişman edenlere,herşeyi alaya alanlara diyelim.Kim alınırsa üstüne.Ki olayın senle ne alakası var neden oraya takıldın anlamadım.