NVIDIA GEFORCE 840M ekran kartı hakkında ne düşünüyosunuz? Oyun için iş görür mü?
Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
1080p f2p oyunları rahat oynatıyor 60fps uzerı bf4 felan 720p medıum 60 fps anca arada dusuyo
PES15,FIFA15,ETS2,Call Of Duty Ghost vb.
ben kullanıyorum. işimi görüyor. oyun da aynatıyo ama @tolgaaaltas ın da dediği gibi hangi oyunlar? bu site de işinizi görür http://www.notebookcheck-tr.com/NVIDIA-GeForce-840M.119894.0.html
GT değil, GTX olan kartları almaya dikkat edin. Mobil kart bile olsa. Nvidia bazı özellikleri sadece GTX serilerine sunuyor..
Pes fifa ets2 callfdg 1366x768 cozde cok cok rahat oynarsin.