- Şehir merkezlerinde ani fps düşüşleri yaşayanlar "Optimized Vanilla Textures" modunu kullanabilirler. Gerçekten işe yarıyor. Ben 4gb ram kullanıyorum. r7 250x ile medium ayarlarda ağaçlık yerlerde 30 fps alabiliyorum ama iş binaların yoğun olduğu caddelere geldiğinde uzun süreli ani fps düşüşleri oyunu oynanmaz hale getiriyordu. Bu modla bu sorundan kurtuldum. Gözle görülür bir doku farkıda gözlemlemedim. (http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/1204/?)
-İç mekan içerisinde yoğun sis efektinden ötürü performans düşüşü yaşanabiliyor. Bu sorunu "Remove Interior Fog" moduyla çözebilirsiniz. (http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/2628/?)
-Enb yüklemeden oyunun renk paletini değiştirmek isteyenler, "Enhanced Color Correction" modunu kulananabilirler. Bu mod oyundaki puslu görüntüyü yokedip daha temiz ve kontrastlı bir görüntü sağlıyor. Fazla kontrast sevmeyenler için 1.2 sürümü de var. Bu sürüm sadece renkleri değiştiriyor. (http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/5060/?)
-Oyunu kolayca modlamaya uygun hale getirmek için "FO4ME - ModEnabler Tool" programını kullanabilirsiniz. Normalde "ini" dosyalarıyla uğraşmanız gerekir. Bu programla iki tıkla işinizi halledebilirsiniz. (http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/2772/?)
Merhaba;
- Şehir merkezlerinde ani fps düşüşleri yaşayanlar "Optimized Vanilla Textures" modunu kullanabilirler. Gerçekten işe yarıyor. Ben 4gb ram kullanıyorum. r7 250x ile medium ayarlarda ağaçlık yerlerde 30 fps alabiliyorum ama iş binaların yoğun olduğu caddelere geldiğinde uzun süreli ani fps düşüşleri oyunu oynanmaz hale getiriyordu. Bu modla bu sorundan kurtuldum. Gözle görülür bir doku farkıda gözlemlemedim. (http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/1204/?)
-İç mekan içerisinde yoğun sis efektinden ötürü performans düşüşü yaşanabiliyor. Bu sorunu "Remove Interior Fog" moduyla çözebilirsiniz. (http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/2628/?)
-Enb yüklemeden oyunun renk paletini değiştirmek isteyenler, "Enhanced Color Correction" modunu kulananabilirler. Bu mod oyundaki puslu görüntüyü yokedip daha temiz ve kontrastlı bir görüntü sağlıyor. Fazla kontrast sevmeyenler için 1.2 sürümü de var. Bu sürüm sadece renkleri değiştiriyor. (http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/5060/?)
-Oyunu kolayca modlamaya uygun hale getirmek için "FO4ME - ModEnabler Tool" programını kullanabilirsiniz. Normalde "ini" dosyalarıyla uğraşmanız gerekir. Bu programla iki tıkla işinizi halledebilirsiniz. (http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/2772/?)