dafuq? Arayüzü daha iyi hale getirin dedikçe.. Gözümü çok fena ağrıtıyor. #teknoseyir #KonuDışı

dafuq? Arayüzü daha iyi hale getirin dedikçe.. Gözümü çok fena ağrıtıyor. #teknoseyir #KonuDışı

#CepTelefonuFotoğrafçılığı iPhone 4S, filtre olarak vscocamdekileri kullandım.





Spacinglerde bariz hatalar var ve ağırlıklı olarak beyaz olduğu için göz yoruyoruz. #userinterface #Öneri
#TeknoSeyir'e yeni bir arayüz lazım!
@teknoseyir iyi hoşta arayüz lazım size.
Reklam olsunda siyah arkaplan bi garip oldu