Javadov @javadov 17 Haziran 2014 - 11:31 Site süper olmuş bence. BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 2 Javadov @javadov Adamlar dediği tarzda bişey olmuş) 17 Haziran 2014 - 11:32 Yanıtla Beğen Batuhan Bengü @benx sen yenisin galiba 😀 17 Haziran 2014 - 12:47 Yanıtla Beğen teknopanda @teknopanda beyler teknoseyiri zükerberg aldı diyorlar 😀 17 Haziran 2014 - 13:01 Yanıtla Beğen İptal
Adamlar dediği tarzda bişey olmuş)
sen yenisin galiba 😀
beyler teknoseyiri zükerberg aldı diyorlar 😀