@mergen ben vdsl kullanıyorum fiber de var
Doping müşteri temsilcisiyle yaptığım görüşme.. Ardından konuyla ilgili kendilerinin bir bilgisi olmadığını söylediler. AKK'siz paketleri de olucakmış fakat 19.00-01.00 hız 1mbit'e sabitlenicekmiş.

Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 52 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Hadi bakalım