lamba kolay kolay bitmiyor. ben 2005 yılında bir projeksiyon almıştım hala kullanıyorum her hafta maç izlerken 🙂
lamba kolay kolay bitmiyor. ben 2005 yılında bir projeksiyon almıştım hala kullanıyorum her hafta maç izlerken 🙂
resident evil ın yeri şimdi 30 larının başında olan nesilde başkadır. heyecanla bekliyorum. demoyu oynamadım ama izlediğim kadarıyla müthiş olmuş. sabit kameradan vazgeçmeleri oyunu daha büyük bir kitleye açacaktır. umarım switche de gelir gelecekte de metroda işe gidip gelirken zombilerle mücadelemize devam ederiz 🙂
abi herkesin tarzı farklı o şekilde yayın yapmak istememiş LP. ben LP yi orijinal olduğu için seviyorum.
Ben arkadaşı sevdim güzel sundu bilgili çok iyi araştırıyor belli. Devamı gelmeli. Ama telefonlara neden bu kadar odaklanmış onu merak ettim 🙂
levent pekcan olmak böyle birşey demekki 😀 ah levent abi ya çok güldüm ya.
@achfighter ya adamda herkes bedava veriyor neden buna para vereyim ki diye düşünüyor. yeni bir konsept zamanla algı değişecektir bence.
alkol tüketimi türkiyede yılda 1.5 litreymiş bir duble 8 cl 1500 / 8 187.5 duble rakı eder 😀 baya 2 günde 1 duble ediyor 😀
Çekilin ben + üyeyim 🙂 ben şahsen daha çok tozlu raflar ve hamdi abiden bilim videoları isterdim 🙂 ama şimdiki düzenin devam etmesi bile benim için yeterli aslında.
Bu kadar zamana kadar aldıklarımız bile yeter, mecbur üye olduk, hayırlı olsun murat abi inşallah istediğiniz gibi olur.
Son bir saat içinde 190 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bende yurt dışına gelince fark ettim sınırsız data planlarında o şekilde ihtiyaçlar olabiliyor 😄