Olmuş olmuş
Tabiki sıkıntı çekiyor insan, androidin can alıcı noktasıda bu zaten. İos ta işler biraz gereksiz prosedürlü. Eğer siz ben sürekli bir şeyler indiriyorum diyorsanız 3. Parti yazılımlarının işinizi görüp göremeyeceğini kontrol edin derim. Ancak elbette appstoreda her şeyin bir muadili mevcut. Çözemeyeceğiniz bir sıkıntı olacağını sanmıyorum.
"Tüm bunların yanında 14 Mart'ta Kırıkkale'de başlayacak pilot uygulama, sistemin işleyişi açısından belirleyici olacak."
Telefon olarak 2 senedir note 3 kullanıyorum. ios basit kullanışlı yüzeysel android ise göze pek hitap etmesede çok daha kapsamlı ve detaylı. Bugün bir telefon alsam android , tablet alsam ios alırdım. Note 3ten öncede 2 sene iphone 4 kullandım ayrıca.
Yine pilot bölge Kırıkkale. Her şeyi ilk bizim memlekette deniyorlar.
İpad 2 kullanıyor ve bu mesajı onunla yazıyorum. İpadin ölüsü bile alınır kardeşim.
Sana yanıtım gama iş merkezinin önünden geliyor; 'Herkesin hayatına kimse karışamaz' Cengiz kardeşim.
İnsanlar dolmuş resmen. Apple iyidir fakat bunu fanboyluğa çevirmenin luzumu yok. Gel gelelim arkadaşıda aforoz etmeye luzüm yok.
Geçmiş olsun kardeşim umarım yakın zamanda her sey yoluna girer.
Güzel ve değişik oyunlar var. Bakalım final sürümleride bizi heyecanlandırmayı başarabilecek mi ?.
aslinda oyun altin orani tutturmuş.uğur hocaminda dedigi gibi oyun buram buram 90lar kokuyor. iyi oyun iyi inceleme. Gideyim tozlu raflarimin arasindan baldur's gateleri, ice wind dale'leri çikarayim.
Kitap; Ah Muhsin Ünlü ( onur ünlü) Gidiyorum Bu
Film; Godfather 1-2
Oyun; Fallout 1-2 (aslında neredeyse interplay ve black isle oyunlarının tamamı ama )
Dizi; Battlestar Galactica
Dip not ; Brian Fargo ya selamlar. Wiki; http://en.m.wikipedia.org/wiki/Brian_Fargo
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 55 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Mantıklı geldi bana herkesin işi görülebilir böylece.