GungorGuzel @gungorguzel 26 Ekim 2015 - 21:13 SOM:GOYE 4. sıraya gelmiş. İndirimde yok. Hayırdır? 🙂 #akış #Oyun #steam BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 4 GungorGuzel @gungorguzel Yok hala 75TL' de bu indirimli halimi ya, ben 40TL ye aldım sonra enpara ile 20TL' ye geldi 😀 26 Ekim 2015 - 21:18 Yanıtla Beğen Nuri Karakaş (Argo Navis) @nkarakas Kral hala tahtında 😀 26 Ekim 2015 - 21:29 Yanıtla Beğen ilker @gilker daha önce sağlam indirimdeydi oyüzden yükselmiştir 27 Ekim 2015 - 10:06 Yanıtla Beğen isimvermetezcan @isimvermetezcan Ben - eksi fiyatli ürün görmüştüm. Ss aldim bulursam atarim. 27 Ekim 2015 - 15:06 Yanıtla Beğen İptal
Yok hala 75TL' de bu indirimli halimi ya, ben 40TL ye aldım sonra enpara ile 20TL' ye geldi 😀
Kral hala tahtında 😀
daha önce sağlam indirimdeydi oyüzden yükselmiştir
Ben - eksi fiyatli ürün görmüştüm. Ss aldim bulursam atarim.