• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

İrtegün
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 04.08.2020
  • İrtegün @irtegun

    İlginç. Anakart modelini bilmiyorum lakin biosta dram tweaker diye tam olarak yazamamis olabilirim bir o.c seçeneği var. Oradan manuel olarak ayarlayabilirsin.

    19 Aralık 2020 - 22:13 Beğen
  • İrtegün @irtegun

    Teşekkür ettim, orada da paylaşıma açarım. fikri olan vardır mutlaka

    19 Aralık 2020 - 21:50 Beğen
  • İrtegün @irtegun

    denedim 3000 Mhz de sistem açmıyor. 2133 Mhz indirgediğimde de cl 17 değerinde çalışıyor. Bu ramları alırken uyum sorunu yaşayabilrirsin denmişti,Uyumu bıraktım sistem kendini aştı. Hem fikir alışverişinde bulunmak, hemde bu durumla karşılaşanlar varsa bilgi edinmek istedim.

    19 Aralık 2020 - 21:41 Beğen
  • İrtegün @irtegun

    Bıos güncellemesi ile alakalı bir sorun olacağını düşünmüyorum. Slotu temizleyin.Ekran kartınızı tekrar monte edin ve Ram Bellekleri söküp tekrar takın. Bu işlemleri yaptıktran sonra kasanın fişini çekip bir kaç saniye bekleyin sonrasında tekrar güç verip deneyin.

    19 Aralık 2020 - 13:24 Beğen
  • İrtegün @irtegun

    DSÖ ideal sıcaklığı 21'C falan diyor. Ben ise 25 dereceyi ideal buluyorum. Tabi pekmezle falan beslenir kan yaparsanız 15 C da düşer 🙂

    18 Aralık 2020 - 15:41 Beğen
  • İrtegün @irtegun

    Öncelikle önerebileceğimiz şey sakin olmanız. Zira kalıcı bir tat ya da koku alamama gibi bir sendomu yok bu illetin. Sizde ki de bu durumun süresi, hastalığın seyrine göre ve de bağışıklığınıza göre değişir. Bir yakınımda 7. günde başlayan bu durum 17. günün sonunda tamamen geçmişti. Karantina süresince devam eden ve sonrasına testi negatif çıkan hastalarda dahi bir kaç gün daha bu sıkıntılar yaşanabiliyor. Çok geçmiş olsun.

    18 Aralık 2020 - 12:43 Beğen 1
  • İrtegün @irtegun

    İdeal olan oda sıcaklığı 25 'C imiş.... Benim odam 22 'C, hayallerime bilmem ama ideallerime 3'C daha kaldı 🙂

    18 Aralık 2020 - 12:25 Beğen
  • İrtegün @irtegun

    AOC C24G1 144 hz freesync monitör sahibiyim. Nvidia ekran kartı için Gysync'ı aktif edilebilmeme rağman tam uyumlu çalışmadığından oyunlarda titreme, bulutlanma benzeri rahatsız edici görüntüler meydana geliyor.

    04 Ağustos 2020 - 20:01 Beğen 1
  • Durum (1)
  • Yorum (8)
  • Takipçi (0)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Türk Telekom Sil Süpür Çıkmıyor Çözümü

29

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Need for Speed Most Wanted 2012

4

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14
Tümünü gör

Son bir saat içinde 261 ziyaretçi, 100 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum