Bana sms, mail hiç birşey gelmedi. Takip numarasından baktım. Gelmişler bulamamışlar güya.... İade edilmiş 😡 adamı deli ediyorlar valla. Bir de sürekli sistemde güncelleme var sonra arayın diyorlar 😀😀😀
Bana sms, mail hiç birşey gelmedi. Takip numarasından baktım. Gelmişler bulamamışlar güya.... İade edilmiş 😡 adamı deli ediyorlar valla. Bir de sürekli sistemde güncelleme var sonra arayın diyorlar 😀😀😀
Son bir saat içinde 88 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Yeniden kargoya verileceklerde, siparişlerim bölümüne kargo takip numarası eklecek mi?