• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

iphoneuser
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 14.03.2015
nickden de anlaşılabileceği gibi iphone ve apple kullanıcısıyım. iphone 6 ve ipad air kullanıyorum şuan. Öğrenciyim.
  • iphoneuser @iphoneuser

    Teşekkürler. Günellemeden yaptım

    02 Temmuz 2015 - 04:14 Beğen
  • iphoneuser @iphoneuser

    o zaman bunun anlamı murat abiye tam olarak ulaştırılmayacak gerçekler

    29 Mart 2015 - 23:41 Beğen
  • iphoneuser @iphoneuser

    Zaten tamamının dinlenilmesi taraftarıyım ben de.

    29 Mart 2015 - 23:34 Beğen 1
  • iphoneuser @iphoneuser

    yanlış anlamıyorum sadece neden arka taraftan iletişim kuruyor da ön tarafa yani bizlere sunmuyor

    29 Mart 2015 - 23:32 Beğen
  • iphoneuser @iphoneuser

    kastedilen 25 saatlik dilimse ve o kadar saat hakaret ettiyseniz ben sizi sadece tebrik edebilirim. Barış beyin atacağı 25 saatlik ise evet dinleyeceğim

    29 Mart 2015 - 23:30 Beğen 2
  • iphoneuser @iphoneuser

    @tolgaaaltas Benim anlatmaya çalıştığım arka taraftan ben işi halledecem şeklinde tavır alması.

    29 Mart 2015 - 23:28 Beğen 1
  • iphoneuser @iphoneuser

    @baris_ozkok yukarıda konuşmalara sadece bakarsak sert bir giriş yok siz fazla alınmışsınız gibi

    29 Mart 2015 - 23:05 Beğen
  • iphoneuser @iphoneuser

    editör diye kral mı olacak. Sitenin kurucusu olsa anlarım da

    29 Mart 2015 - 22:51 Beğen
  • iphoneuser @iphoneuser

    @cydia takılıyorum zaten ben iPhone 4'de de jailbreak ile kullandım iPhone 6da da. Jailbreakdeki bir tweak yüzünden durduk yere ısınıyordu ve aşırı derecede şarjı yiyordu (günde 2-3 kere şarj etmem gerekiyordu) hangi tweak yzünden olduğunu da bilemeyince jailbreaki kaldırdım. Sonra da yapmak istemedim. Şu kayıt işi için yapacaktım ama gerek kalmadı sanırım bakarsın yine yaparım. Verdiğin cevaplar için teşekkürler. Jailbreak'i bedava uygulama için kurmam zaten. Enpara da olunca dolardan da o kadar etkilenmemiş oldum.

    15 Mart 2015 - 00:02 Beğen
  • iphoneuser @iphoneuser

    @flashock eğer izleyen olarak rahtsız etmiyor diyorsan yapmayacam jailbreak 😀 @cydia yine kaybetti 😀 o değil de paralı ve çok kullandığın uygulama önerin var mı 😀 ama oyun değil uygulama

    14 Mart 2015 - 23:47 Beğen
  • iphoneuser @iphoneuser

    @flashock neyse jailbreak de yapamadığımıza göre shou ile yapacağız sanırım. ekrana getirilen tuş için istememiştim ama sanırım başka çare yok. teşekkürler.

    14 Mart 2015 - 21:35 Beğen
  • iphoneuser @iphoneuser

    teşekkürler

    14 Mart 2015 - 21:32 Beğen
  • iphoneuser @iphoneuser

    @flashock mac yok maalesef, Windows kullanıyorum 🙁 Reflector programını denedim ama ne yazık ki verim alamadım. İnternet bağlantım çok iyi değil ve kayıt sırasında takılmalar meydana geliyor. Shou diye bir şey buldum ama onda da assesivetouch açmadan oyun kaydedemiyorum 🙁
    Display recorder diye bir şey daha buldum ama jailbreak gerektiriyor. Bu sebepten istedim. temadan vazgeçebilirim. Jailbreak yapmışken tema da kurarım demiştim.

    14 Mart 2015 - 20:55 Beğen
  • iphoneuser @iphoneuser

    @flashock eskiden de kullanıyordum. Sonra uzun süre normal hali ile kullanmaya başladım. Ekran videosu kaydı almam gerekiyor alternatiflere bakıyorum da düzgün bulamadım. Ayrıca da görsel olarak değişiklikler yapabilmek için. Tema falan gibi.

    14 Mart 2015 - 20:43 Beğen
  • Durum (2)
  • Yorum (14)
  • Takipçi (28)
  • Takip edilen (59)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ttmobil

Öne çıkan videolar

Logitech Z906 Ses sistemi incelemesi

119

GMKtec AD GP1 - Dizüstü Bilgisayarınıza Harici Ekran Kartı!

8

TCL 55Q7C Premium QD-MiniLED TV

13

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #787

1

YouTube'ta telif haklarını ihlal etmeden nasıl yayın yapılır?

294
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Türk Telekom E-Sim Macerası

25

iPhone Pil Şarj Döngüsünü Görme Kestirmesi

9

attrib işlem komutu (USB de olup okunamayan dosyaları bulma)

21

Havit TW970 2.4Ghz Kulakiçi Kulaklık Öninceleme

Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Need for Speed Most Wanted 2012

4

JoyToKey (Gamepad'e Klavye Tuşları Atama Programı)

10
Tümünü gör

Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 52 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum