3 lira vereyim kırıp çöpe at
herşeyin aşırı dandik
@maximtsigalko Bende sürekli güncelliyorum 🙂 Sürüm numaramızın farklı olması sanırım sizinkinin dev. olmamasından kaynaklı?
Sürüm farkımız var siz sürekli güncelliyor musunuz?
55.0.2985.0 benim ki
win
@agab bu iki marka iyidir
markası ugreen yada orica olmasına
Son bir saat içinde 136 ziyaretçi, 110 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
3 lira vereyim kırıp çöpe at