Opera kullanıp son zamanlarda sürekli tarayıcısı çöken başka biri var mı?Meyy daay meyydaaay
Opera kullanıp son zamanlarda sürekli tarayıcısı çöken başka biri var mı?Meyy daay meyydaaay
Opera geliştirici sürümü kullanıpta son günlerde tek sekmede bile çökme yaşayanınız var mı benim gibi? #opera
Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 52 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Hangi platformda ? Mobil, Windows ,Linux ?
win
55.0.2985.0 benim ki
53.0.2907.99 sorunsuz. Bir önceki kötü gibiydi.
Sürüm farkımız var siz sürekli güncelliyor musunuz?
@ince07 Evet. Sürekli güncel tutmak her zaman iyidir. Sürüm güncellemerini her gün sabah inceleyip, notları okuyorum muhakkak.
@maximtsigalko Bende sürekli güncelliyorum 🙂 Sürüm numaramızın farklı olması sanırım sizinkinin dev. olmamasından kaynaklı?
@ince07 Şimdi farkettim. Evet sizinki dev. tarayırıcı. Geliştirici değilseniz hiç bulaşmayın, çökmesi normal diye düşünüyorum.
Dev sürümde h264 videolardan kaynaklı çökme olabilir.