Sayın @gamsizm , inceleme için teşekkür ederim, emeğinize sağlık. Amatörün biraz üstü, fotoğraf çekmeyi seven ve uzun zamandan beri Minolta kullanan biriyim, hala da elimde MD/MC manuel ve Minolta AF lensler var ve kullanıyorum. Dijital fotoğrafa geçmeye karar verdiğimde, bu lens çeşidi nedeniyle Sony A77 almıştım, ancak MD/MC lensleri kullanamadım. Daha sonra da ikinci el bir Nex6 alıp tüm lensleri kullanabilecek bir sistem oluşturdum. Ancak fark ediyorum ki, neredeyse tüm çekimleri boyuttan dolayı Nex6 ile yapıyorum, A77 yatıyor ya da çok az kullanıyorum. Bu nedenle, son zamanlarda tek bir makine ile devam etmek adına A7II ve A6500'ü araştırıyordum. A6500'ü benim gibi artık tek bir alet ile neredeyse her çekim ortamına ayak uydurmak isteyen, uyduramadığı noktalarda o duruma yakın ışık, alan,vb. seçeneklerini zorlayan biri için tavsiye eder misiniz? Ya da elimdeki A77 ve AF lensleri çıkartıp A7II ile devam etmek daha mı mantıklı? Üçüncü bir seçenek olarak "başka bir markaya geç arkadaşım" mı dersiniz? Teşekkür ederim.
@gamsizm cevap için teşekkür ederim.