İnceleme için teşekkürler abi ama aklıma takılan tek bi soru var DLNA server olarak kullanırsak altyazıda sıkıntı yaratıyormu acaba?
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
İnceleme için teşekkürler abi ama aklıma takılan tek bi soru var DLNA server olarak kullanırsak altyazıda sıkıntı yaratıyormu acaba?