Genc ben Vodafoneda 2gb icin 20 euro oduyorum. Yani TR deki fiyatlar gayet uygun. Sen baya sacmalamisin
Genc ben Vodafoneda 2gb icin 20 euro oduyorum. Yani TR deki fiyatlar gayet uygun. Sen baya sacmalamisin
Bende iPad Air 1 ve 2 var. pili iPad Air 1'e gore cabuk bitiyor fakat baya hizli doluyor. Ama 1 gunu kolay kurtarir tabi ki aksama kadar oyun oynamazsan.
Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
tsk