ŞAĞIDA KİMLİĞİ YAZILI YÜKÜMLÜNÜN ÖĞRENCİLİĞİ DEVAM ETTİĞİ TAKDİRDE 31/12/2018
TARİHİNE KADAR ASKERLİK İŞLEMLERİ YÖNÜNDEN BİR SAKINCASI YOKTUR. ÖĞRENCİLİĞİ
SONA ERDİĞİ TAKDİRDE, 2 AY İÇERİSİNDE EN YAKIN ASKERLİK ŞUBESİNE MÜRACAAT
ETMESİ GEREKMEKTEDİR.
ERTELEME NEDENİ : 35C ÖĞRENCİ EYT
Selam ben 23 ocak 2018 tarihndeki kayit yenilemeyi kacırdım 31.12.2018 kadar tecilli devam edermi sizce teşekkürler
en yakın askerlik şubesine gitmen daha mantıklı buradan afaki ifadelerdense orada daha iyi açıklarlar.
Bu soruyu sormak için mi teknoseyir e üye oldun ? Askerlik şubesine git.
Askerlik şubesinde adam yemiyorlar, kolundan tutup askere de almıyorlar. Gidip sormalısın.