@lterlemez Çok tutulmadı seri en azından o iyi oldu raflarda ayıklanmadan bulunuyor 🙂
@lterlemez Çok tutulmadı seri en azından o iyi oldu raflarda ayıklanmadan bulunuyor 🙂
@lterlemez 1/43 çok ara boyut gibi geliyor. Büyük ölçek biriktirsem 1/18 biriktirirdim.
Herkes yazmış zaten ortak memnuniyetimizi. Ben şunu ekleyeyim alışveriş önerisi anlamında bence hala iyi çalışmıyor. Sürekli takip eden biri forumlarda gezip kronik arızalardır, genel kullanım önerileridir bunları YZ'den çok daha iyi biliyor hala. Belki uzun düşünme modlarında bunlar da arattırabilir ama genel geçer bakıyor o yüzden ben sadece hiç bilgimin olmadığı bir şey alırken ön araştırma için yararlanıyorum YZ'den, marka elemek için vs.
@loop Yorum için teşekkürler. Bizim klasik süpürge Arnica Tesla, uzun süre iyi dayandı memnunuz. Sadece başlıkları vs. kırıldı onları yeniliyoruz. Bu modele denk gelmedim bakıyorum👍🏼
Duymadım bile hocam 🙂 Bütçeyi aşıyor. Açıkçası şehir dışında olacak o yüzden servisi iyi bir yer olsun istiyorum gidip uğraşma imkanım yok arıza vs yaparsa. O yüzden grundig aklımı çeliyor.
Dediğim gibi piyasayı çok bilmiyorum. İş görür bir alet olsa yeter sürekli kullanılmayacak. Başta kablolu düşündüm şarjlılarda bütçe artabilir.
@bobrekus Yaş biraz ilerleyince ( ergen değilseniz :)) o kadar geri dönüş olmuyor diye biliyorum. Zaten tel çıktıktan sonra plak-retainer vb önleyici önlemler de oluyor. Onları da uygulayınca sıkıntı olmayacak.
Uyguna şarj imkanı varsa mantıklı. Tesla yeni kasa parça kalitesi olarak zayıf görünüyor.
İyi bayramlar, son paylaşımdan beri ben de baya bir ürün aldım derlersem paylaşayım 🙂
Amazon'un en büyük sıkıntısı kargomatlara teslim yapmıyor. Bu kadar büyük hacmi var kendi kargomatlarını bile koyabilirler neden yapmıyorlar bilmiyorum.
Bazı büyük migroslarda sanırım kendiniz fotoğraf çekip alabiliyorsunuz çok daha ucuza.
Kendinize bir konsept, marka, bölge vs seçip kısıtlarsanız daha rahat edersiniz 🙂 Bu gidişat bir yılda 200 araca kadar gidiyor gibi 😀
Son bir saat içinde 270 ziyaretçi, 77 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ben de bunu hatırlıyorum
https://youtu.be/nZsD-TnoydM?si=vUOOkd-uDX04S39d