ya adamlar oyunu hiç oynamadan inceliyorlar. r3 ile kitleniyor falan diye kimse anlatmamış mı bulamamışlar mı bunlar?
ya adamlar oyunu hiç oynamadan inceliyorlar. r3 ile kitleniyor falan diye kimse anlatmamış mı bulamamışlar mı bunlar?
Son bir saat içinde 88 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@chromosty naptınız ses yalıtımı işini. Ben de bu platformdan yaptım ama alt kat sıkıntı çıkarıyor. Kick sesi alt kata gidiyor alesis nitro mesh kit var.