Merhaba, bende almiştım yaklaşık 2 ay sonra bir tarafı kalın bir tarafı ince öğütmeye başladı.Alttan sekiz cizmeye başladı. Sizde de aynı sorun oldumu acaba?
Son bir saat içinde 279 ziyaretçi, 70 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Merhaba, bende almiştım yaklaşık 2 ay sonra bir tarafı kalın bir tarafı ince öğütmeye başladı.Alttan sekiz cizmeye başladı. Sizde de aynı sorun oldumu acaba?