Merhaba benim askerlik yerim belli oldu en geç 27 aralığa kadar birliğime teslim olmam gerek.Ama ben yüksek lisans yapmak istiyorum . 27 aralıktan sonra bakaya kalacam bakaya kalacağım için yüksek lisansa kayıt yaptırabilirimiyim. Yüksek lisans başvuruları da ocakta başlıyor diye biliyorum. Yanı bir iki ay kacak durumda olacağım için yüksek lisans yapma şansım olur mu yardımcı olursanız sevinirim.
Merhaba benim askerlik yerim belli oldu en geç 27 aralığa kadar birliğime teslim olmam gerek.Ama ben yüksek lisans yapmak istiyorum . 27 aralıktan sonra bakaya kalacam bakaya kalacağım için yüksek lisansa kayıt yaptırabilirimiyim. Yüksek lisans başvuruları da ocakta başlıyor diye biliyorum. Yanı bir iki ay kacak durumda olacağım için yüksek lisans yapma şansım olur mu yardımcı olursanız sevinirim.