Youtube videosunun altinda yorum gelmis tisorte 🙂
Selam @ugury, High on Life yayini devam edicek mi Twitchte? Bi suredir yayin gelmediginfen merak ettim.
@ugury henuz gorunmuyor ama sanirim biraz zaman aliyor podcast uygulamalarinda gorunmesi. Ben tesekkur ederim ilgilendiginiz icin.
Selamlar, oyun gundemlerini podcast olarak dinliyordum ancak 43. bolumden sonrasini podcast uygulamalarinda bulamiyorum. Bolumler artik podcast olarak gelmeyecak mi acaba? Tesekkurler @gamsizm @ugury
@gamsizm Apple Podcasts uygulamasinda sorun kalkti. Overcast'te hala calismiyor ama yapilan islemin tum platformlarda aktiflesmesi zaman alabilir diye dusunuyorum. Tesekkurler 🙂
Edit: Overcast’te de sorun kalkti.
@gamsizm Podcasts uygulamasi "temporarily unavailable" diyor. Overcasts ise yukleyemiyor. 1 sene kadar once soyle bi problem olmustu. Bununla alakali olabilir mi? https://teknoseyir.com/haftalik-gundem-degerlendirmesi-2021-30#comment-5177296

Bu bolumun podcastini dinlemede sorun yasiyorum. Yurtdisindan dinlemeye calisiyorum. Sistem iOS, uygulama Overcast. Ayrica built in podcast uygulamasi ile denedim sorun devam ediyor. Oncelerde de benzer bi sorun yasanmisti yurt disi erisimi veya cloudflare ayarlari ile ilgili sorun olabilir mi? @hkellecioglu
Edit: Sorun cozuldu. Bkz yukaridaki yorumlar 🙂
Podcastteki bosluk kesilmesi hakkinda bi yorum da benden gelsin o zaman eksik kalmayayim :). Saniyorum bu hafta canli yayinda yasanan internet aksakliklari nedeniyle daha akici olmasi icin tercih edilmis. Umarim oyledir. Onun disinda yayinin muhabbet havasina darbe vurdugunu ve yayinin muhabbet yayini olmaktan ciktigini hissediyorum. Podcastler icin IOS uzerinde Overcast kullaniyorum ve Smart Speed ozelligi ile orjinal yayini bozmadan bosluklari zaten atabiliyorum ama muhabbet yayini icin tercih etmiyorum. Android uzerinde de bu olayi yapabilen bircok uygulama var. Boyle yayinlar icin araya nefes ekleyemiyoruz ama kesebiliyoruz. O yuzden yayinin nefes bosluklariyla yayinlanmasini tercih ederim. Olmazsa da en kotu Youtube videolarini podcaste cevirip izleriz napalim. Herkese iyi aksamlar.
Selamlar, yeni yilin ardidan bolumler podcast olarak gelmemeye basladi. Artik bolumler podcast olarak yayinlanmayacak mi?
@dost_club evet sanirim yine bitti :/ su anda stokta gorunmuyor. Arada bi tane kapabildim mutluyum. Umarim tekrar acilir alamayanlar icin.
Hatalar dolayisiyla alamadim simdi ise stokta yok diyor :/ Umarim "stokta yok" yazisi da bir sorundur ve sabah duzelir. @hkellecioglu
@hkellecioglu tesekkurler! Sorun ortadan kalkmis. Bende su anlik 10 dakka gorunme gibi bi problem yok. Olursa geri bildirim yaparim.
Sanirim podcastlerin yurtdisina acik olmamasiyla ilgili bir durum. Belki @hkellecioglu yardimci olur.
Anladim, lokasyon ile alakali bir durum o zaman. Tesekkurler bilgi icin. Teknoseyir tarafinda bi ayari var midir acaba? Yoksa Apple tarafindan getirilen bir kisitlama mi merak ettim.
Son bir saat içinde 203 ziyaretçi, 90 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bu durumda yayin gelmesi zor gibi duruyor o halde Stalker 2 ozelinde.