• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Cem Güler
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 17.01.2017
  • Cem Güler @gulercem055

    İstanbula gitmenize gerek yok.30 euro 120 liraya tekabül ediyor.Eğer 30 euroyu aşarsanız ve takılırsa zaten ptt size bunu telefonla bildiriyor.Ya da kapınıza gelip o şekildede vergisini ödeyebilirsiniz.

    12 Temmuz 2017 - 22:35 Beğen 1
  • Cem Güler @gulercem055

    Ben teşekkür ederim.

    06 Temmuz 2017 - 18:24 Beğen
  • Cem Güler @gulercem055

    Eğer amazondan alıyorsan takılmaz vergisini hesaplıyor otomatik olarak.

    06 Temmuz 2017 - 17:28 Beğen
  • Cem Güler @gulercem055

    Bence toplu alacağına teker teker satın al sadece hepsi farklı günlerde gelir ama takılmazsın gümrüğe.

    06 Temmuz 2017 - 11:09 Beğen
  • Cem Güler @gulercem055

    Toplu üründe şöyle oluyor eğer sipariş verildiğinde hepsi bir arada verilirse takılır.Yani tek tek parça parça alınırsa takılmaz.

    05 Temmuz 2017 - 18:03 Beğen
  • Cem Güler @gulercem055

    75 euro sınırı tek ürün için geçerliydi.Bu sene gümrük muafiyeti 30 euroya çekildi.Tek üründe 75 euro alınınca otomatikman gümrüğe takılır ve vergisi ödenir.Bazen istinalar olabiliyor tabiki.

    04 Temmuz 2017 - 22:10 Beğen
  • Cem Güler @gulercem055

    Ben yaklaşık 6 aydır hep 30 euroyu aştım sorun olmadı eğer aynı ürünleri getirirse veya yasaklı ürünleri getirmişse takılma ihtimali yüksektir.Yani aynı üründen 2 3 kere getirilince takılıyor.Makyaj malzemeleri,sporcu gıdaları,kesici aletler bunların hepsi yasak ayakkabı felan vesayre.Bunların dışında takılmışsa herhangi bir bilgim yok.

    04 Temmuz 2017 - 11:06 Beğen
  • Cem Güler @gulercem055

    Merhaba bende bu konuyu sizin gibi merak ediyordum.Yaşadığım tecrübelere dayanarak söylüyorum tek tek getirirseniz isterse 500 dolar tutsun gümrüğe takılmaz.Yani ürün parça başına değerlendiriliyor.İyi Günler.

    03 Temmuz 2017 - 19:11 Beğen
  • Cem Güler @gulercem055

    Murat abi bir sorum var biraz geç oldu ama ben şimdi yurtdışından figür getirmeye karar verdim figürlerin hepsi birbirinden farklı ama ben devamlı figür getirmeyi düşünüyorum acaba sorun olur mu?

    17 Ocak 2017 - 16:16 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (9)
  • Takipçi (1)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

TCL 55Q7C Premium QD-MiniLED TV

13

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #787

1

GMKtec K8 Plus Mini PC & Dark Oculink Harici Ekran Kartı Kiti

11

XPG Lancer Blade RGB DDR5 Bellek

Bir teknoloji mağazasında çalışmak

118
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Skoda Octavia 1.6 TDi DSG

38

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2

Oral-B Professional Care 3000 Diş Fırçası ve Oxyjet Ağız Duşu

26

Sandisk Cruzer Fit 16GB USB 2.0 Bellek İncelemesi

3

Mirc Chat Sohbet

12
Tümünü gör

Son bir saat içinde 69 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum