Yurtdışından (örneğin AliExpress'ten) bir ürün almak istersem (örneğin 200 TL'lik bir ürün) bu ürünü nasıl teslim alabilirim? Bir yere gidip gümrük vergisini mi ödemem gerekiyor, gümrük vergisini kargo görevlisi mi tahsil ediyor? Gümrük vergisi nasıl hesaplanacak? Bu konuda hiçbir bilgim yok, bana konu hakkında bilgi verebilen olursa sevinirim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap