Ebru Hanım kesinlikle şikayet edin ben kendi yaşadığım süreci anlattım . Çok yorucu bir süreç değil tüketici hakem heyetinde yaşadığınız sadece konuyu anlatan bir dilekçe yazıyorsunuz sonrası beklemek ve bilirkişi girmek isterse ikinci kez telefonu görmeleri için bir kez daha gidiyorsunuz sonra sonucu bekliyorsunuz. Ben 3384tl ödeme iade aldım iyi ki gitmişim diyorum .
@gokhann_ teşekkür ederim evet kesinlikle 😊