mesela neden vestel almaktansa ? ve huawei p7 var kullandım 3-4 ay sonra yazılımsal çok sıkıntı çıkarıyor huawei ye bulaşmam acaip kasıyor telefon saçma bi hale geliyor pek memnun değilim ha memnun olan vardır ama o markanın 2 telefonunu kullandım 2 side kötüydü
bana bir laf söylemişsin bende sana diyorum çok saçma bir şekilde yorum yapılıyor. Yasalar gereği ile de bir cinayet tanıtlanamdığı sürede katile, katil derseniz suçlu olursunuz. Uzun lafın kısası neden alınmasın ? Nebiliyim işlemcisi kötü ekranı kötü gibi mantık yok bende mantıklı yorum yapın diyorum ben kafama koymadım vestel alıcam diye sen öyle anlamışsın. daha denileni anlamamışsın ben ne yapayım ama ?