ben 32gblık versiyonunu aldım... gayet memnunum... pil olarak 1 günü rahat rahat çıkarıyor... ısınma sorunu çok ciddi değil bence %30-40 seviyesinde tutarsanız ekran parlaklığını sorun çıkarmaz... 2k ekranı %100de kullanırsan tabiki ısınma sorunu olacaktır... zaten gözü yorar... son derece akıcı bir telefon... geçen hafta güncelleme geldi bataryaya daha iyi hale geldi.. Ben çok memnunum... Tavsiye ederim....
teşekkürler o zaman ARTa geçiyorum 🙂