• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Fırat Yusuf Erten
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 21.06.2014
  • Fırat Yusuf Erten @firaterten1998

    cok guzel.olmus gercekten 2.5" larda 2 tb yoktu yapmissiniz cok guzel.ellerinize saglik

    30 Temmuz 2014 - 12:57 Beğen
  • Fırat Yusuf Erten @firaterten1998

    parmak izi yapıyor ama geçici olarak dokundugun zaman oluyor 2-3 sn içinde kendi kendine kayboluyor 😀

    29 Haziran 2014 - 12:53 Beğen 1
  • Fırat Yusuf Erten @firaterten1998

    hayır ısınma problemi yok. gönül rahatlığıyla alabilirsin.

    29 Haziran 2014 - 12:53 Beğen 1
  • Fırat Yusuf Erten @firaterten1998

    ben LG garantili almak istiyorum. Bu sebeple 32gb g2 benim bütçemi aşıyor. Teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için 😀

    25 Haziran 2014 - 17:48 Beğen
  • Fırat Yusuf Erten @firaterten1998

    sagol 😀 hafıza açısından pek sıkıntı duyacağımı düşünmüyorum 😀

    25 Haziran 2014 - 17:45 Beğen
  • Fırat Yusuf Erten @firaterten1998

    Bu telefon alma kararını yaklaşık 6 ay önce verdim zaten 😀 incelemesini izlemediğim pek telefon kalmadı. bu yüzden karar vermek daha da zorlaştı 😀

    25 Haziran 2014 - 17:40 Beğen
  • Fırat Yusuf Erten @firaterten1998

    yok kardeşim ben daha çok bilgisayarcıyım. Telefonda aradığım özellikler ses ve ekran kalitesi. Oyun açısından da sadece RR3 oynuyorum telefondan.

    25 Haziran 2014 - 17:38 Beğen
  • Fırat Yusuf Erten @firaterten1998

    sagol bilgilendirdiğin için 😀 ben de biraz o sebepten dolayı lg nin garantisini almak istiyorum. Bu yüzden 32gb lık garantisi sallantıda bir telefon almaktan ise 16gb garantisini direk LG nin verdiği bir yerden almayı tercih ediyorum 😀

    25 Haziran 2014 - 17:35 Beğen
  • Fırat Yusuf Erten @firaterten1998

    lumia hiç düşünmüyorum kardeşim yine de sağol bilgilendirdiğin için.

    25 Haziran 2014 - 17:30 Beğen
  • Fırat Yusuf Erten @firaterten1998

    bir kaç forum sitesinde araştırmıştım bu olayı orda ithalatçı garantili biraz sıkıntılı bi durum gibi bir ifade kullanmışlardı

    25 Haziran 2014 - 17:27 Beğen
  • Fırat Yusuf Erten @firaterten1998

    haklısınız ben de bundan korkuyorum zaten o kadar para çöpe gidebilir.

    25 Haziran 2014 - 17:26 Beğen
  • Fırat Yusuf Erten @firaterten1998

    peki internet sitelerinden alışveriş yapıldığı zaman sıkıntı oluyor mu ?

    25 Haziran 2014 - 17:26 Beğen
  • Fırat Yusuf Erten @firaterten1998

    evet haklısınız. g3 ün biraz yaygınlaşmasını da bekleyebilirim. çünkü f/p oranı en yüksek telefon bu şahsen. keşke sd kart girişi de olsaydı gözüm kapalı alırdım 😀

    25 Haziran 2014 - 17:25 Beğen
  • Fırat Yusuf Erten @firaterten1998

    ben sıfır düşünüyorum arkadaşlar ilginiz için sağolun 😀 hemn dediğim gibi oyun oynamıyorum ben pek. Ben telefondan genelde film izlerim veya müzik dinlerim bu yüzden parlaklığının ve kontrast oranının fazla olması gerekiyor. ayrıca sesi de önemli tabi. g2 yi tercih etmemin sebebi de buydu açıkçası 1500tl civarı bu özelliklerde önerebileceğiniz başka bir telefon modeli var mı peki

    25 Haziran 2014 - 17:23 Beğen
  • Fırat Yusuf Erten @firaterten1998

    heryerde fiyatlar farklı. bir de g2 ile ilgili garanti açısından bazı satış yerlerinde sıkıntı olduğunu duydum ondan açıkçası biraz korktum

    25 Haziran 2014 - 17:12 Beğen
  • Fırat Yusuf Erten @firaterten1998

    yok kardeşim çok oyuncu değilim tek oynadıgım oyun real racing3 😀

    25 Haziran 2014 - 17:11 Beğen
  • Fırat Yusuf Erten @firaterten1998

    Berkan haklı beyler kimse laf etmesin bu telefonda 5mp ön kamera var 😀

    22 Haziran 2014 - 00:17 Beğen 1
  • Fırat Yusuf Erten @firaterten1998

    m7 nin üretimi durdu malesef

    21 Haziran 2014 - 23:58 Beğen
  • Fırat Yusuf Erten @firaterten1998

    haha 😀 herkesin görüşleri farklıdır 😀 ben performanstan çok telefonda görünüşe önem veririm. Bence telefon alırken bakılması gereken en önemli şey eline aldığında sana verdiği his. eğer o telefon senin bir parçan gibi hissediyorsan hiç düşünmeden o telefonu almalısın 😀

    21 Haziran 2014 - 23:57 Beğen 1
  • Fırat Yusuf Erten @firaterten1998

    ben tam tersi düşünüyorum abisi htc one m8 le aynı kameralar kullanılmış. 1.6 ghz lik 4 çekirdek işlemcisi de her türlü işlemi rahatlıkla yapıyor. 1.5 gb ram de tam orta seviye bir telefon için uygun olacak bir ram di 😀 tek eleştirdiğin noktası 8 gb dahili olması :/ ama 128 gd a kadar yükseltebiliyoruz 😀 bu telefondan bende var ve emin olun s4, g2 felan ses konusunda yanında hiçbişey kalıyorlar kesinlikle tavsiye ederim 😀

    21 Haziran 2014 - 23:55 Beğen 1
  • Durum (1)
  • Yorum (20)
  • Takipçi (4)
  • Takip edilen (1)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ttmobil

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Need for Speed Most Wanted 2012

4

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14
Tümünü gör

Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 90 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum