Arkadaşlar kendime g2 16 GB telefon almayı düşünüyorum hafızası arttırılmıyor. bu ileride sıkıntı yapar mı düşünceleriniz nelerdir ? ( şu anda vatan computer de 1439tl )
Arkadaşlar kendime g2 16 GB telefon almayı düşünüyorum hafızası arttırılmıyor. bu ileride sıkıntı yapar mı düşünceleriniz nelerdir ? ( şu anda vatan computer de 1439tl )
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
evet haklısınız. g3 ün biraz yaygınlaşmasını da bekleyebilirim. çünkü f/p oranı en yüksek telefon bu şahsen. keşke sd kart girişi de olsaydı gözüm kapalı alırdım 😀
lumia hiç düşünmüyorum kardeşim yine de sağol bilgilendirdiğin için.
Her oyunu ve programı yüklemek istiyorum diyorsan 16 yetmez 32 al.
yok kardeşim ben daha çok bilgisayarcıyım. Telefonda aradığım özellikler ses ve ekran kalitesi. Oyun açısından da sadece RR3 oynuyorum telefondan.
Tek seçenek g2 ise 32Gb almanını öneririm. Ben öyle yaptım 😀 Yaklaşık 22gb veri var telefonda 😀
ben LG garantili almak istiyorum. Bu sebeple 32gb g2 benim bütçemi aşıyor. Teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için 😀