Başın sağ olsun
o kadar fazla sos döktü ki, bu canlılar neyse onların yerine bir odun parçasını rendeleyip üstüne bunları döküp yese aynı tadı alırdı
Böyle şikayetler vardır tabi de yorumlarda da yazmışlar hepsi aynı agizdan çıkmış gibi duruyor ilgi çekmek için x hesabının yaptığı bir şey olabilir.
Yeni serideki en iyi oyun odyssey o oynamaya değer. Origin dediğiniz gibiydi valhalla ise daha kötü
oyunu öğrnemk için mantıklı bunu yapmak. ikinci yeni kayıtta o ayarlar da açılarak oynanır.
4k şart değil diye düşünüyorum monitör 4k olsa da oyunları 1080p de oynayabilirim. zaten çok vakit ayıramıyorum.
Son bir saat içinde 191 ziyaretçi, 97 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Oyunun başında Crossolay on/off diye seçenek sunsalardi daha iyi olurdu.