• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Fatih Gök
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 13.05.2014
İnternet ve mobil teknolojiler meraklısı...
  • Fatih Gök @fatihgk

    http://www.aliexpress.com/w/wholesale-Gfive-G9.html?g=y&SearchText=Gfive%2BG9&CatId=0&shipCountry=tr&initiative_id=AS_20140819072224&isAtmOnline=n&isRtl=yes&SortType=price_asc&filterCat=380230,100003570,5090301&groupsort=1

    22 Ağustos 2014 - 00:15 Beğen
  • Fatih Gök @fatihgk

    aliexpress aynı gittigidiyor gibi bir site. sanal kredi kartın varsa onu kullan. satıcıların da puanına bak öyle al. aşağıdaki linkte Türkiye ye ücretsiz kargo ve tek parça alabileceğin ürünlerin listesi var. beğendiğini sepete ekle al. gördüğünü ödersin. başka bir masrafı yok

    http://www.aliexpress.com/w/wholesale-Gfive-G9.html?g=y&SearchText=Gfive%2BG9&CatId=0&shipCountry=tr&initiative_id=AS_20140819072224&isAtmOnline=n&isRtl=yes&SortType=price_asc&filterCat=380230,100003570,5090301&groupsort=1

    22 Ağustos 2014 - 00:14 Beğen
  • Fatih Gök @fatihgk

    o kılıftan satılmıyor artık , bayadır görmedim. aşağıdaki linkten alternatifleri bulabilirsin.

    http://www.aliexpress.com/wholesale?shipCountry=tr&shipCompanies=&SearchText=Gfive+G9&exception=&minPrice=&maxPrice=&minQuantity=&maxQuantity=&isFreeShip=y&isFavorite=n&isRtl=yes&isOnSale=n&isAtmOnline=n&similar_style=n&similar_style_id=&CatId=0&SortType=price_asc&initiative_id=AS_20140802163205&needQuery=y&isUnitPrice=n

    03 Ağustos 2014 - 03:34 Beğen
  • Fatih Gök @fatihgk

    antutu değerlerine çok takılmayın. alakasız bir özellik bile bir telefonu yüksek veya düşük puan vermesine sebeb olabiliyor. Örneğin dark evo p60 daha yüksek antutu çıkıyor ama ekran çözünürlüğü düşük olduğu için antutu oyunları hızlı oynatabilir diye öyle yüksek puan veriyor. Puan işlerine çok takılmayın yani. Gündelik kullanım ve verdiği perforrmans önemli burada.

    24 Temmuz 2014 - 20:00 Beğen
  • Fatih Gök @fatihgk

    sadece gürültülü ortamlarda oluyor, zaten ben genelde kulaklık kullandığım için sorun olmuyor.

    23 Temmuz 2014 - 03:09 Beğen
  • Fatih Gök @fatihgk

    şu adreste bir arkadaş paylaşmış foto ve video olarak ; http://goo.gl/lDbVcF

    23 Temmuz 2014 - 03:09 Beğen
  • Fatih Gök @fatihgk

    özellikle dışarıda konuşurken hoparlörden sesin az gelmesinden bahsetmiştim. ama ben kulaklık veya bluetooth kulaklık kullandığım için sıkıntı yaşamıyorum. sanal tuşları program kurarak gizleyebiliyorsun. TELEFONA KURDUĞUMUZ PROGRAMLAR bölümünü okursan, sanal tuşların gizlendiğinden bahsettim.

    25 Haziran 2014 - 02:34 Beğen
  • Fatih Gök @fatihgk

    genelde bu seviyelerde telefonlarda kamera uygulaması ve foto kalitesi aynı oluyor . benim eski telefonum da huawei di. oradan biliyorum az çok. bu telefonun kötü çektiği anlamına gelmiyor. zaten örnek resimleri yazının sonunda yukarıda koydum. g700 için örnek resimler bu linkte var.

    http://www.fonearena.com/blog/96107/huawei-ascend-g700-camera-samples.html

    10 Haziran 2014 - 00:05 Beğen
  • Fatih Gök @fatihgk

    doğru yapıyorsun. uzun süre kalmasının pek bir faydası yok. pil büyük olduğu için kendi şarj cihazıyla 3 saat civarında şarj oluyor. daha güçlü bir şarj cihazı bulursan daha kısa sürede şarj olabilir. ama pilin tam kendine gelmesi için 8 - 10 kere tam şarj etmeniz gerekebilir...

    01 Haziran 2014 - 16:20 Beğen
  • Fatih Gök @fatihgk

    Hafıza kartı takman gerekiyor telefona. daha sonra ayarlardan > depolama > tercih edilen yükleme alanı sd kart . diye seçin. böyle büyük oyunları ben sd karta kuruyorum. Telefondaki 14 gb hafıza müzik, film, belge yüklemeniz için var. 1.3 gb alan da programları kurmak için var. öyle tasarlanmış. Büyük oyunlar için dediğim ayarları açmanız lazım.

    31 Mayıs 2014 - 16:30 Beğen 2
  • Fatih Gök @fatihgk

    Ben sürekli ufak omuz çantası taşıdığım için sorun olmuyor. ama cebe giriyor tabi ki. ama cebim de büyük telefon taşımaktan rahatsız olurum. teknoseyir en fazla beş fotoya izin veriyor. konunun sonuna fotoğraf linklerini ekledim, bakabilirsiniz...

    26 Mayıs 2014 - 03:09 Beğen
  • Fatih Gök @fatihgk

    "ölü pixel çıkmadı" yazdım zaten 😀 çin üretimi telefonda ölü pixel çıkmaması büyük şans bence... zen de baya sorun çıkardı kullanıcılarına. ben de iyiki grande almışım dedim sonradan. şimdilik bir sıkıntı çıkarmadı bana telefon. bozulana kadar bu telefona devam ederim. isteyip de yapamadğım birşey olmadı şimdiye kadar. p60 da güzel cihaz. zaten grande olmasaydı piyasada onu alacaktım. güle güle kullanın...

    26 Mayıs 2014 - 03:00 Beğen
  • Fatih Gök @fatihgk

    * dark p60 üzerinde muhtemelen stock rom tabanlı bir sıkıntı var; ekranda görüntü gitmeleri, çizgiler çıkması vs. gibi . ve diğer kullanıcıların farklı sorunlar yaşadıkları falan yazıldı.

    * Bu grande modelinde öyle bir çift tıklama sorunu yok. zaten bu telefon farklı firmanın ürünü. zen modelinde oyunlarda öyle bir sıkıntı var.

    26 Mayıs 2014 - 02:49 Beğen
  • Durum (0)
  • İnceleme (1)
  • Yorum (13)
  • Takipçi (12)
  • Takip edilen (3)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14

Need for Speed Most Wanted 2012

4
Tümünü gör

Son bir saat içinde 130 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum