@can bey merhaba. Yaklaşık bir yıldır 2008 model grande punto 1.3mjt kullanıcısıyım ve otomobilim hakkında ki değer bilgilerinizi öneri ve dikkat etmem gereken konuları anlatırsanız çok memnun olurum.
Son bir saat içinde 262 ziyaretçi, 33 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@can bey merhaba. Yaklaşık bir yıldır 2008 model grande punto 1.3mjt kullanıcısıyım ve otomobilim hakkında ki değer bilgilerinizi öneri ve dikkat etmem gereken konuları anlatırsanız çok memnun olurum.