Sabotaj olsa neden s7 edge'e olmasın, onun satışları çok daha fazla. Bence iris ve kalemin getirdiği karmaşıklık ve pil tüketim kodları işleri karıştırdı...
SAR değeri çok yüksek ya, çok ısınmayla beraber - yönlerinden
Son bir saat içinde 79 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Sabotaj olsa neden s7 edge'e olmasın, onun satışları çok daha fazla. Bence iris ve kalemin getirdiği karmaşıklık ve pil tüketim kodları işleri karıştırdı...