yolcu gemileriyle ilgili 2003'ten beri arşiv sitesi yapan adam, artık ilgilenemiyor yaşından dolayı, alan adlarıda teker teker düşüyor....burada yüzlerce geminin alt sayfası var: http://ssmaritime.com/indx2.htm
yolcu gemileriyle ilgili 2003'ten beri arşiv sitesi yapan adam, artık ilgilenemiyor yaşından dolayı, alan adlarıda teker teker düşüyor....burada yüzlerce geminin alt sayfası var: http://ssmaritime.com/indx2.htm
@ersoy göz göre göre, aynı telefonda pttcel çekiyor, türk telekom çekmiyor....metrodada pttcel kopuyor, türk telekom bağlı kalıyor
macboka yeni geçtim, iki şeye şaşırdım 1-az ramle çalışan sistem dedikleri sistem, gereksiz her kalıntıyı ramde aktif tutuyor...kardeşim o programı kapattım işte kullanmıyorum demekten öldüm, q ile kapatmaya alıştım öyle kurtarıyorum 2- apple store'da nerdeyse final cut'ın bile 10-15 tane kaçağını/benzerini koysalar şaşırmam artık, çöplüğe dönmüş market
her carrefour'da içeride yaşayan serçeler olur...cik cik öterler...biri çıkış yolunu açık bıraksa iyi olacak
yanda yeni yapılan binaya hat bağlandıktan sonraki saat, hızım 94ten 48'e düştü, laf anlatamadım, bende inip güçlendiricide ki düğmeleri çevirdim, benimki düzeldi, komşununki bozulmuş, onun gürültüsü artmış, yeniden ekip gelince eskiye dönüldü....bir de detay tam hatırlamıyorum, modem değişikliği yaptım, kabloluya telefon açıp modemi tanımlattım
transformatör yorulduğu için, üstüne düşüyorlar....büyük devasa bir canlı gibi düşünün
punG açılışında 5 tane, 6 tane çaprazla kapatılabilir ekran geliyor....sadece başlata basana kadar hepsini kapatmanız lazım....bir dünya var orda, acaba merak edip bakan var mı
hazır şablona çok gıcığım, ben resimli banner gibi duran alt sayfa bağlantılarıyla karman çorman bir site hayal ediyorum, yapay asistan kesinlikle karşı bu konuya ama :--)
(haber kısmı sadece sinema,film festival haberi)
abi, çözüm ekranında da yazı tahtalı fotoğraf görünürse, insan bir orjinaline bakıp karşılaştırmak isteyebilir. çünkü ben bile izlerken boşluk hissettim, bi dakka neydi diyip geri bakmak istedim
birde çözülüyor ekranında, çözüm aşamaları gibi oyalayıcı progres bar yaparsan iyi olur, yavaşlığını kurtarmak için
rahat düşünürsen mutlaka iş buluyorsun....arkadaşım borçlarının olduğu kış aylarında, bir büfede garson oldu mesela
yapay zeka, resimleri r2'ye koy diyor, olum bi dur diyorum...pages varken niye koyayım diyorum (delirmem bu şekilde oldu :--)
ilk defa macbook kullanıyorum, ram saçma sapan şeylerle dolu, programları kullandıktan sonra kapandığından emin olmak gerekiyor, hep diyorlardı 20 tanede sekme açsan bişey olmaz, nah olmaz, hep takas alanına kayıyor...
herkese bir sorum var; ben para biriktirip, 16/32 çekirdekli ryzen + 5070 ti + 32 gb ram'li windows laptop istiyordum aslında, onun yerine neo aldım.
mac'lerin çalışma süresinin uzun olmasından dolayı, şimdi param olsa bile 100 bin tl'ye 3-4 saat giden win laptop alacağıma, 22 saat giden 134 binlik m5 pro mu alsam diye şaşkınlık içindeyim...tam windows kafasındayım, ama batarya süresi beni cezbetti...çünkü şuanki kafamla birşey farkettim, mac'le uzun uzun düşünüp montaj yapmak mı, win'le güçlü gpu'da render'i kısa almak mı daha gerekli
@arandur bende öyle diyordum ama, 4k video montajında ram şişmedi, hatta mbiti yüksek zorlandığı bir 4k video için proxy alırkende yeşil çizginin içinde kalabildi...8 gb yeterli olduğu için değil, diskten swap yapmamak için oda uğraşıyor, belki biraz yavaşlatıyor...günün sonunda swap yapmadan 4k montaj yaptıktan sonra benim için sorun yok..ama efek bindirirseniz o zaman sarı çizgiler belirmeye başlıyor, o zaman ya m4 mini masaüstü (32 bin tl) yada m4 air almanız lazım (45 bin tl)
Son bir saat içinde 191 ziyaretçi, 71 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
zengin çocukların yatırımları, yerlerde sürünüyor, paslanıyor...ama yatırım olduğu için, yatıranın haberi bile yok