iyi Türkiye ye kimse saldırmıyo 🙂
bu ney?
ewt benim kuzenimde var artık onlardan çıkman 🙂
aynen katılıyorum
levent abinin altındaki kediyi görenler 🙂
neden
o değilde şarj soketi hemen bozuluyodu şimdi düzeltilmiş mi
bildin 🙂
olsa güzel olurdu ama 🙂
tel değil çaktırma 🙂
bu kadar yapabildim abi eksik mi olmuş
Son bir saat içinde 163 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
iyi Türkiye ye kimse saldırmıyo 🙂